Penyanyi Dari Vietnam Ini ‘Transgender’ Tercantik Dunia 2018

Penyanyi Dari Vietnam Ini ‘Transgender’ Tercantik Dunia 2018 - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Penyanyi Dari Vietnam Ini ‘Transgender’ Tercantik Dunia 2018, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Penyanyi Dari Vietnam Ini ‘Transgender’ Tercantik Dunia 2018
link : Penyanyi Dari Vietnam Ini ‘Transgender’ Tercantik Dunia 2018

Baca juga


Penyanyi Dari Vietnam Ini ‘Transgender’ Tercantik Dunia 2018

Seorang penyanyi dan model berasal dari Vietnam, Nguyen Huong Giang, 26, dinobatkan sebagai Ratu Cantik ‘Transgender’ ( Miss International Queen 2018) pada acara tahunan yang berlangsung di Pattaya, Thailand baru-baru ini.

Sementara naib juara pula milik peserta dari Australia, Jacqueline dan Rinrada Thurapan menduduki tempat ketiga.

Kemenangan Nguyen Huong Giang, 26, itu sekaligus menguburkan impian 27 peserta lain dari berbagai negara seperti Thailand, Itali, Mongolia, Mexico dan Argentina.

Dia juga memenangi dua lagi anugerah iaitu kategori ‘Best Talent’ dan ‘Most Popular Introductory Video’.

..

Sebelum bergelar Miss International Queen, Nguyen Huong Giang memang sudah popular di Vietnam. Dia mempunyai lebih dari 400 ribu pengikut di Instagram. Di negaranya, dia pernah menyertai program realiti Dancing With Star dan The Amazing Race.

“Saya akan memperjuangkan hak bagi golongan transgender. Semua orang ingin hidup bahagia, kami juga seperti itu. Kami ingin kehidupan di mana kami diperlakukan seperti orang normal pada umumnya.

“Saya akan pastikan ada aktiviti yang bermakna untuk komuniti LGBT selepas kembali ke Vietnam dengan kemenangan ini,” kata nya seperti ang dilaporkan media antarabangsa.

..

Untuk menyertai pertandingan itu, Nguyen perlu menjalani pembedahan menganti alat sulitnya yang mana ia adalah salah satu syarat bagi mana-mana individu yang ingin menyertai pertandingan tersebut.

Kalau sekali pandang dan dengan kecantikan yang dimilik tentu susah nak percaya yang dia bukanlah wanita tulen, kan?

The post Penyanyi Dari Vietnam Ini ‘Transgender’ Tercantik Dunia 2018 appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Penyanyi Dari Vietnam Ini ‘Transgender’ Tercantik Dunia 2018

Sekianlah artikel Penyanyi Dari Vietnam Ini ‘Transgender’ Tercantik Dunia 2018 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Penyanyi Dari Vietnam Ini ‘Transgender’ Tercantik Dunia 2018 dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/penyanyi-dari-vietnam-ini-transgender.html

Subscribe to receive free email updates: