Sikap Lembut Zai Izzati Pikat Hati Jamal

Sikap Lembut Zai Izzati Pikat Hati Jamal - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Sikap Lembut Zai Izzati Pikat Hati Jamal, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Sikap Lembut Zai Izzati Pikat Hati Jamal
link : Sikap Lembut Zai Izzati Pikat Hati Jamal

Baca juga


Sikap Lembut Zai Izzati Pikat Hati Jamal

Raja Pop, Datuk Jamal Abdillah, 59, menyifatkan kehadiran Zai Izzati dalam hidupnya sebagai satu anugerah Tuhan yang paling indah.

Tidak lagi sunyi, Jamal bersyukur kerana dia kini sudah ada teman yang setia mengikutnya ke mana sahaja.

“Isteri adalah anugerah Tuhan yang paling indah. Bukan soal sedia memperkenalkan dia atau sebaliknya, isteri adalah peneman setia ke mana saja saya pergi,” katanya seperti yang dilaporkan BH online.

Jamal memperkenalkan Zai Izzati Khiruddin kepada umum, semalam.

Pelantun lagu Kekasih Awal dan Akhir ini mengaku sikap dan berkeperibadian Izzati yang lembut membuatkan hatinya terus terpikat dengan gadis berusia 24 tahun itu sejak pertama kali mereka berjumpa.

Jamal dan Izzati yang berasal dari Kulim, Kedah, bernikah di Ipoh, Perak pada 1 April tahun lalu.

Bercerita lebih lanjut mengenai perkahwinannya, Jamal memberitahu, biarpun jodoh diatur keluarga dengan jarak perbezaan usia 35 tahun, Izzati cukup disayangi dan dihargainya.

Tambah Jamal, mereka hanya berkawan dua bulan sebelum berkahwin dan bertemu sekali saja sebelum bernikah.

“Itu pun kami hanya berjumpa sekali saja sebelum bernikah. Ini kerana kami sibuk membuat persediaan bernikah,” katanya.

Akui Jamal, penerimaan baik anak-anaknya terhadap wanita itu membuatkan dirinya yakin Izzati adalah pilihan tepat.

Ini adalah perkahwinan keempat buat penyanyi lagu Kekasih Awal dan Terakhir ini. Sebelum ini, Jamal berkahwin dengan Basariah Abdul Latiff, Noraina Mohd Yusof dan Fatimatuzahrah Samad.

Jamal mempunyai dua anak lelaki iaitu Osama Yamani, 17, hasil perkahwinannya dengan Noraina dan Ahmad Zaki Yamani, 11, daripada isteri ketiganya, Fatimatuzahrah.

The post Sikap Lembut Zai Izzati Pikat Hati Jamal appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Sikap Lembut Zai Izzati Pikat Hati Jamal

Sekianlah artikel Sikap Lembut Zai Izzati Pikat Hati Jamal kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Sikap Lembut Zai Izzati Pikat Hati Jamal dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/sikap-lembut-zai-izzati-pikat-hati-jamal.html

Subscribe to receive free email updates: