SPRM bidas Guan Eng, siasatan tak pernah berat sebelah

SPRM bidas Guan Eng, siasatan tak pernah berat sebelah - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul SPRM bidas Guan Eng, siasatan tak pernah berat sebelah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : SPRM bidas Guan Eng, siasatan tak pernah berat sebelah
link : SPRM bidas Guan Eng, siasatan tak pernah berat sebelah

Baca juga


SPRM bidas Guan Eng, siasatan tak pernah berat sebelah

Siasatan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) membidas kenyataan Ketua Menteri Pulau Pinang yang menyifatkan agensi tersebut berat sebelah.

Sambil menafikan perkara itu, Timbalan Ketua Pesuruhjaya SPRM, Datuk Seri Azam Baki berkata pihaknya tidak pernah menjalankan siasatan dengan memihak kepada mana-mana pihak malah bersifat telus dan professional dalam isu projek terowong dasar laut di Pulau Pinang.

“Dalam siasatan kita kita konsisten dalam tindakan kami dan pihak saya memberi jaminan siasatan dijalankan dengan telus dan profesional, tidak ada siasatan yang memihak mana-mana pihak,” katanya.

Beliau berkata demikian selepas hadir semasa Himpunan Dua Roda (H2R): Bikers Tolak Korupsi 1.0 hari ini.

Terdahulu Lim Guan Eng mengeluarkan kenyataan bahawa SPRM bertindak berat sebelah dalam isu tersebut.

Dalam masa yang sama, Azam turut berkata semua pihak harus memainkan peranan dalam memberi kesedaran tentang jenayah rasuah dan salah guna kuasa.

“Saya mahu setiap seorang yang hadir di sini termasuk anak-anak muda dan golongan wanita bangkit mengatakan tidak kepada jenayah rasuah dan salah guna kuasa.

“Bagi kami SPRM, anda merupakan wira-wira jalanan yang mampu membantu SPRM dalam usaha kami membanteras jenayah rasuah dan salah guna kuasa dengan menjadi mata dan telinga kami,” katanya di hadapan hampir 10,000 penunggang daripada kelab motosikal di seluruh negara di Taman Ekspo Pertanian Malaysia (MAEPS).


Demikianlah Artikel SPRM bidas Guan Eng, siasatan tak pernah berat sebelah

Sekianlah artikel SPRM bidas Guan Eng, siasatan tak pernah berat sebelah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel SPRM bidas Guan Eng, siasatan tak pernah berat sebelah dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/sprm-bidas-guan-eng-siasatan-tak-pernah.html

Subscribe to receive free email updates: