TIADA PERMIT DAN DIBANTAH, MAHATHIR CERAMAH ATAS 4WD....RASAKAN LAH

TIADA PERMIT DAN DIBANTAH, MAHATHIR CERAMAH ATAS 4WD....RASAKAN LAH - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul TIADA PERMIT DAN DIBANTAH, MAHATHIR CERAMAH ATAS 4WD....RASAKAN LAH, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : TIADA PERMIT DAN DIBANTAH, MAHATHIR CERAMAH ATAS 4WD....RASAKAN LAH
link : TIADA PERMIT DAN DIBANTAH, MAHATHIR CERAMAH ATAS 4WD....RASAKAN LAH

Baca juga


TIADA PERMIT DAN DIBANTAH, MAHATHIR CERAMAH ATAS 4WD....RASAKAN LAH


Akibat tiada permit polis dan dibantah penduduk, Pengerusi Pakatan Harapan (PH), Tun Dr Mahathir Mohamad terpaksa berceramah di atas kenderaan pacuan empat roda (4WD) dalam ceramah parti itu di kawasan perumahan di Bukit Jana, Kamunting, Taiping, malam Ahad.

Mahathir yang akur berceramah di atas kenderaan 4WD jenis Toyota Hilux setelah anggota polis mengarahkan treler yang sepatutnya digunakan sebagai pentas ceramah dialihkan ke tepi jalan kerana tiada permit dan menghalang laluan.

Kerja-kerja mengalihkan treler yang dilakukan sebelum ketibaan Mahathir mengambil masa kira-kira 10 minit sambil dipantau oleh anggota polis.

Treler yang dialihkan kira-kira 100 meter dari lokasi asal tidak dibenarkan digunakan sebagai pentas ceramah.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah, Asisten Komisioner Mohamad Taib mengesahkan ceramah tersebut tidak mempunyai permit polis.

“Tidak ada permit dan ada bantahan daripada penduduk. Ada laporan telah dibuat,” katanya.

Antara yang berceramah termasuk Presiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM), Tan Sri Muhyiddin Yassin; Presiden PKR, Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail; Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng dan Presiden PAN, Mohamad Sabu.


Demikianlah Artikel TIADA PERMIT DAN DIBANTAH, MAHATHIR CERAMAH ATAS 4WD....RASAKAN LAH

Sekianlah artikel TIADA PERMIT DAN DIBANTAH, MAHATHIR CERAMAH ATAS 4WD....RASAKAN LAH kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel TIADA PERMIT DAN DIBANTAH, MAHATHIR CERAMAH ATAS 4WD....RASAKAN LAH dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/tiada-permit-dan-dibantah-mahathir.html

Subscribe to receive free email updates: