Tun Mahathir: Kami Ada Alternatif Lain Andai JPPM "Putuskan" PPBM Bubar

Tun Mahathir: Kami Ada Alternatif Lain Andai JPPM "Putuskan" PPBM Bubar - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tun Mahathir: Kami Ada Alternatif Lain Andai JPPM "Putuskan" PPBM Bubar, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Terkini, Artikel Today, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tun Mahathir: Kami Ada Alternatif Lain Andai JPPM "Putuskan" PPBM Bubar
link : Tun Mahathir: Kami Ada Alternatif Lain Andai JPPM "Putuskan" PPBM Bubar

Baca juga


Tun Mahathir: Kami Ada Alternatif Lain Andai JPPM "Putuskan" PPBM Bubar


TANAH MERAH: PPBM mendakwa mempunyai pelan alternatif jika parti itu dibubarkan.

Pengerusinya, Tun Dr Mahathir Mohamad, berkata pelan itu akan dilaksanakan jika Jabatan Pendaftaran Pertubuhan Malaysia (JPPM) mengambil keputusan membubarkan PPBM.

“Kita ada pelan B dan C, dan kita akan perkenalkan cara ini apabila kita sudah diberitahu (PPBM dibubarkan)…kita kena guna cara lain,” katanya pada Program Jelajah Harapan Kelantan hari ini.

Semalam, JPPM mengeluarkan notis kepada PPBM yang antara lain memerlukan parti itu menjawab dan menyerahkan maklumat serta dokumen berkaitan minit mesyuarat cawangan, bahagian dan pusat serta perihal penyata kewangan parti, atau berdepan risiko dibubarkan.

Ia bagi melengkapkan siasatan susulan aduan yang dikemukakan ahli PPBM kepada JPPM. #sumber


Demikianlah Artikel Tun Mahathir: Kami Ada Alternatif Lain Andai JPPM "Putuskan" PPBM Bubar

Sekianlah artikel Tun Mahathir: Kami Ada Alternatif Lain Andai JPPM "Putuskan" PPBM Bubar kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tun Mahathir: Kami Ada Alternatif Lain Andai JPPM "Putuskan" PPBM Bubar dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/tun-mahathir-kami-ada-alternatif-lain.html

Subscribe to receive free email updates: