Tun Mahathir: Pakatan Harapan "Belum Putus" Kedudukan Maria Chin

Tun Mahathir: Pakatan Harapan "Belum Putus" Kedudukan Maria Chin - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tun Mahathir: Pakatan Harapan "Belum Putus" Kedudukan Maria Chin, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Terkini, Artikel Today, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tun Mahathir: Pakatan Harapan "Belum Putus" Kedudukan Maria Chin
link : Tun Mahathir: Pakatan Harapan "Belum Putus" Kedudukan Maria Chin

Baca juga


Tun Mahathir: Pakatan Harapan "Belum Putus" Kedudukan Maria Chin


KUALA LUMPUR: Pengerusi Pakatan Harapan Tun Dr Mahathir Mohamad berkata gabungan parti itu masih belum memutuskan berhubung keputusan Maria Chin Abdullah untuk bertanding dalam pilihan raya umum ke-14 (PRU14) sebagai calon Bebas menggunakan platform Pakatan Harapan.

Beliau berkata pakatan itu perlu berbincang dengan Maria terlebih dahulu memandangkan mereka masih belum memutuskan mengenai perkara itu.

"Apa yang kami tak mahu lihat adalah pertandingan tiga penjuru menjadi empat penjuru, lima penjuru dan enam penjuru kerana ia hanya akan memecahkan undi, dan memberi kemenangan kepada Barisan Nasional," katanya kepada pemberita di bangunan Parlimen hari ini.

Maria, mengesahkan perletakan jawatan sebagai pengerusi Bersih 2.0 hari ini, dan akan bertanding sebagai calon Bebas bagi kerusi Parlimen di bawah tiket Pakatan Harapan pada PRU14.

Dalam perkembangan lain, Dr Mahathir juga berkata kekayaan anak-anaknya adalah atas usaha mereka sendiri.

"Jika mereka kaya sekarang, itu adalah atas usaha mereka, mereka berhak menjadi kaya jika boleh menjadi kaya, namun beberapa saudara saya miskin seperti tikus dalam gereja.

Saya tidak boleh halang mereka (anak-anak) daripada berniaga, kerana kadang-kadang mereka gagal, tetapi tidak dilaporkan namun apabila mereka berjaya, macam orang lain juga, kalau dapat peluang daripada kerajaan, (mereka) gagal, tidak disebut. Namun bagi mereka yang mendapat (peluang itu) dan berjaya, itu satu berita," katanya. #sumber


Demikianlah Artikel Tun Mahathir: Pakatan Harapan "Belum Putus" Kedudukan Maria Chin

Sekianlah artikel Tun Mahathir: Pakatan Harapan "Belum Putus" Kedudukan Maria Chin kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tun Mahathir: Pakatan Harapan "Belum Putus" Kedudukan Maria Chin dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/tun-mahathir-pakatan-harapan-belum.html

Subscribe to receive free email updates: