Tunggu Kekasih Betul-betul Sedia Peluk Islam

Tunggu Kekasih Betul-betul Sedia Peluk Islam - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tunggu Kekasih Betul-betul Sedia Peluk Islam, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tunggu Kekasih Betul-betul Sedia Peluk Islam
link : Tunggu Kekasih Betul-betul Sedia Peluk Islam

Baca juga


Tunggu Kekasih Betul-betul Sedia Peluk Islam

Pelakon Fadlan Hazim mengakui dia kini sedang mengenali hati budi seorang wanita berbangsa Cina bernama Julie Anne yang dikenali sejak di bangku sekolah dan pernah menjadi teman baik.

Memetik laporan Harian Metro, pelakon drama Papa Ricky ini berkata, dia dan teman wanitanya tidak terburu-buru dalam soal perkahwinan. Lagipun buat masa ini mereka sibuk dengan komitmen masing-masing.

“Majlis perkahwinan tidak akan diadakan waktu terdekat sebaliknya mungkin setahun atau dua tahun lagi. Kami sibuk dengan komitmen kerja masing-masing, jadi ada banyak tugas yang perlu diselesaikan,” katanya.

Dalam pada itu, Fadlan berkata perbezaan agama tidak menghalang tidak menjadi penghalang untuk dia dan Julie merancang ke arah perkahwinan. Malah dia bersyukur kerana kekasihnya itu sudah mula mendalami agama Islam.

“Walaupun kami berlainan agama, saya bersyukur Julie sangat memahami budaya dan agama Islam. Tambahan pula, tempat kami membesar sangat menitikberatkan nilai perpaduan membuatkan saya seperti bercinta dengan bangsa sendiri,” katanya.

Menurut Fadlan, Julie kini dalam proses mendalami agama Islam.

Katanya, kekasihnya itu terbuka hati untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Islam dan bersedia memeluk Islam satu hari nanti.

Buat masa ini, Julie mempersiapkan diri untuk mendalami agama Islam. Malah, saya juga tidak melepaskan peluang untuk mengikuti kelas agama dengannya kerana saya pun banyak kekurangan.

“Sebenarnya sebelum bersama saya lagi, Julie memaklumkan hatinya sudah mula terbuka untuk mengenali Islam dan bersedia mempelajari lebih lanjut mengenai agama ini.

“Soal memeluk agama Islam agak sensitif untuk diperbahaskan, cuma saya harap masyarakat mendoakan yang baik-baik,” katanya.

The post Tunggu Kekasih Betul-betul Sedia Peluk Islam appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Tunggu Kekasih Betul-betul Sedia Peluk Islam

Sekianlah artikel Tunggu Kekasih Betul-betul Sedia Peluk Islam kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tunggu Kekasih Betul-betul Sedia Peluk Islam dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/tunggu-kekasih-betul-betul-sedia-peluk.html

Subscribe to receive free email updates: