Zara Zya dikecam lebih sebulan sebab warna rambut

Zara Zya dikecam lebih sebulan sebab warna rambut - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Zara Zya dikecam lebih sebulan sebab warna rambut, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Zara Zya dikecam lebih sebulan sebab warna rambut
link : Zara Zya dikecam lebih sebulan sebab warna rambut

Baca juga


Zara Zya dikecam lebih sebulan sebab warna rambut

MEMBUAT perubahan dari segi penampilan, Zara mengakui segelintir masyarakat sukar untuk menerima walaupun ia dilakukan atas dasar kerja semata-mata.

Terbaharu, pelakon berusia 33 tahun ini dihentam teruk gara-gara mewarnakan rambutnya. 

“Mereka dah biasa lihat saya dengan watak bertudung dan rambut hitam dalam setiap drama lakonan saya.

“Jadi, bila saya buat pembaharuan, saya dikecam hebat. Adalah lebih sebulan saya dihentam,” katanya.

Jelasnya, tindakan mewarnakan rambut adalah bagi memenuhi tuntutan watak menerusi telenovela, Mona Lisa.

“Saya mahu buat kelainan selepas lama tak muncul di kaca TV.

“Jadi, saya memuat naik foto dengan penampilan baharu di Instagram (IG) beserta kapsyen namun masih lagi ada yang tak memahaminya.

“Tapi, inilah pengorbanan saya untuk berlakon dalam telenovela ini,” katanya. 

Pun begitu, pemilik nama sebenar Zainurul Razia Mohd Zainuddin ini sedar setiap kecaman yang diterima hadir daripada golongan remaja dan masih bersekolah.

Zara muncul dalam telenovela adaptasi Korea, Mona Lisa di samping Nazim Othman, Mona Allen dan Hafreez Adam bermula 20 Mac depan.

Ia bakal menemui penonton di saluran Astro Prima (105) dan Maya HD (135), setiap Isnin hingga Jumaat, jam 6 petang.

The post Zara Zya dikecam lebih sebulan sebab warna rambut appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Zara Zya dikecam lebih sebulan sebab warna rambut

Sekianlah artikel Zara Zya dikecam lebih sebulan sebab warna rambut kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Zara Zya dikecam lebih sebulan sebab warna rambut dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/zara-zya-dikecam-lebih-sebulan-sebab.html

Subscribe to receive free email updates: