Alif Satar, Siti Nordiana ibarat Shahrukh Khan, Kajol

Alif Satar, Siti Nordiana ibarat Shahrukh Khan, Kajol - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Alif Satar, Siti Nordiana ibarat Shahrukh Khan, Kajol, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Alif Satar, Siti Nordiana ibarat Shahrukh Khan, Kajol
link : Alif Satar, Siti Nordiana ibarat Shahrukh Khan, Kajol

Baca juga


Alif Satar, Siti Nordiana ibarat Shahrukh Khan, Kajol

PENYANYI dan pelakon, Alif Satar dan Siti Nordiana, baik di kaca TV mahupun di pentas persembahan diandaikan peminat umpama Shahrukh Khan dan Kajol yang dilihat berjaya mencipta keserasian yang luar biasa dalam setiap projek yang melibatkan mereka.

“Memang kelakarlah bila dengar orang cakap macam tu, namun Alif terima kasih kalau ia merupakan satu pujian buat kami berdua.

“Alif faham mungkin mereka cakap macam tu sebab seronok tengok gandingan kami dalam projek Dia Semanis Honey, tidak kiralah sama ada untuk versi drama, telefilem mahupun teater muzikal yang pernah mereka tonton.

“Apa pun keserasian itu sebenarnya terbentuk atas dasar profesional dan kami tidaklah sampai terbawa-bawa hingga ke luar,” kata Alif yang mengakui senang bekerja dengan Siti Nordiana.

Terbaharu, pasangan kesayangan ramai ini sekali lagi digandingkan sebagai hero dan heroin menerusi drama Pengantin Musim Salju yang bakal menemui penonton.

“Alif pernah berlakon dengan ramai pelakon wanita lain, tetapi sesuatu yang tak dapat dinafikan adalah ramai yang lebih suka tengok gandingan Alif dengan Nana yang mereka katakan sebagai sangat serasi di skrin.

“Pada mereka yang mengenali kami berdua, memang tahu dan jelas yang kami berdua ini sebenarnya dari ‘dunia’ yang berbeza, malah mempunyai kelompok peminat kumpulan yang tidak sama.

“Namun apabila kami bergandingan atau berkolaborasi baik dalam lakonan mahupun nyanyian, keserasian itu wujud begitu sahaja tanpa perlu dibuat-buat dan mungkin itulah yang telah meninggalkan impak buat peminat kami berdua,” ujar Aliff kepada Sinar Harian.

Sempena drama tersebut juga, Alif dan Nana bakal tampil dengan lagu duet pertama mereka berjudul Sebenarnya, sekali gus memenuhi permintaan peminat mereka yang ingin menyaksikan kedua-duanya tampil dengan lagu duet baharu.

The post Alif Satar, Siti Nordiana ibarat Shahrukh Khan, Kajol appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Alif Satar, Siti Nordiana ibarat Shahrukh Khan, Kajol

Sekianlah artikel Alif Satar, Siti Nordiana ibarat Shahrukh Khan, Kajol kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Alif Satar, Siti Nordiana ibarat Shahrukh Khan, Kajol dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/04/alif-satar-siti-nordiana-ibarat.html

Subscribe to receive free email updates: