Fendy Bakry jatuh sakit tiba-tiba

Fendy Bakry jatuh sakit tiba-tiba - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Fendy Bakry jatuh sakit tiba-tiba, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Fendy Bakry jatuh sakit tiba-tiba
link : Fendy Bakry jatuh sakit tiba-tiba

Baca juga


Fendy Bakry jatuh sakit tiba-tiba

PELAKON drama Mr Grey yang sedang hangat diperkatakan ketika ini, Fendy Bakry dilaporkan mengalami sakit secara tiba-tiba.

Namun sakit apa tidak pula dinyatakan lebih lanjut oleh pihak pengurusannya yang memaklumkan tentang perkara tersebut.

Menurut syarikat pengurusannya, pemilik Prokuya Studios, Fadzil Zahari, Fendy mengalami sakit secara tiba-tiba ketika hampir habis penggambaran di Melaka dan Kuala Lumpur sehingga ke hari ini.

Oleh itu, dia meminta maaf kepada semua pihak yang tidak dapat menghubungi atau menerima sebarang respons daripada Fendy sendiri.

Fadzil juga memohon maaf bagi pihak Fendy kerana terpaksa membatalkan acara-acara yang berkaitan dengan pelakon tersebut.

Pada pertengahan Mac lalu, Fendy telah mendapat rawatan di hospital Melaka. Seterusnya dia mendapat rawatan susulan di Hospital Kuala Lumpur.

Ketika itu, ditanya berkenaan penyakitnya, Fendy hanya memohon doakan kesihatannya.

The post Fendy Bakry jatuh sakit tiba-tiba appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Fendy Bakry jatuh sakit tiba-tiba

Sekianlah artikel Fendy Bakry jatuh sakit tiba-tiba kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Fendy Bakry jatuh sakit tiba-tiba dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/04/fendy-bakry-jatuh-sakit-tiba-tiba.html

Subscribe to receive free email updates: