Kate Middleton tampil bergaya selepas bersalin

Kate Middleton tampil bergaya selepas bersalin - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kate Middleton tampil bergaya selepas bersalin, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kate Middleton tampil bergaya selepas bersalin
link : Kate Middleton tampil bergaya selepas bersalin

Baca juga


Kate Middleton tampil bergaya selepas bersalin

TAMPIL bergaya dengan busana merah kasut tumit tinggi, Duchess of Cambridge Kate Middleton membuat kemunculan pertamanya selepas bersalin anak ketiga di hadapan Hospital St Mary London.

Kate bersama suaminya Putera William berkongsi wajah anak yang baru lahir itu di hadapan wakil media dan orang ramai yang sedia menanti untuk merakamkan wajah bayi dan pasangan sepadan tersebut.

Difahamkan Kate melalui operasi selama lima jam untuk melahirkan anaknya.  Pun begitu, selepas beberapa jam lahir, Kate tetap tampil anggun dan bergaya sehingga menjadi perhatian ramai. 

Menurut kenyataan Istana Buckingham, pewaris kelima takhta Britain itu dilahirkan pada 11.01 pagi waktu tempatan dengan berat 3.8 kilogram.

Putera William dikhabarkan turut berada di sisi isterinya sepanjang proses kelahiran.

Dua lagi anak pasangan diraja itu, George dan Charlotte turut dilahirkan di hospital yang sama.

“Ratu, Duke of Edinburgh, Putera Charles, Duchess of Cornwall, Putera Harry dan anggota kedua-dua keluarga dimaklumkan dan gembira dengan berita itu.

“Kate dan anak berada dalam keadaan sihat,” ujar kenyataan istana.

Bayi itu merupakan cicit keenam Ratu Elizabeth dan berada di belakang George, Charlotte, William dan datuknya, Putera Charles, sebagai pewaris takhta.

The post Kate Middleton tampil bergaya selepas bersalin appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Kate Middleton tampil bergaya selepas bersalin

Sekianlah artikel Kate Middleton tampil bergaya selepas bersalin kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kate Middleton tampil bergaya selepas bersalin dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/04/kate-middleton-tampil-bergaya-selepas.html

Subscribe to receive free email updates: