Konsert Mariah Carey di Kuala Lumpur 16 Oktober

Konsert Mariah Carey di Kuala Lumpur 16 Oktober - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Konsert Mariah Carey di Kuala Lumpur 16 Oktober, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Konsert Mariah Carey di Kuala Lumpur 16 Oktober
link : Konsert Mariah Carey di Kuala Lumpur 16 Oktober

Baca juga


Konsert Mariah Carey di Kuala Lumpur 16 Oktober

BERITA baik buat peminat setia legenda pop Mariah Carey.   Penyanyi ini telah mengumumkan Malaysia antara destinasi bagi siri jelajahnya ‘Mariah Carey, Live In Concert’.

Melalui Instagramnya, penyanyi bersuara lantang ini telah memuat naik poster konsert tersebut.  Dia akan mengadakan konsert di Pusat Konvensyen Kuala Lumpur pada 16 Oktober ini.

Selain Malaysia, dalam bulan Oktober itu juga Mariah akan turut ke Macau, Manila, Osaka, Tokyo.

                 
Sementara pada bulan November, Mariah akan beraksi di Singapura dan seterusnya Magelang Indoneisa.

Rata-rata peminatnya begitu teruja dengan konsert Mariah Carey ini dan tidak sabar untuk menyanyi bersama bintang pujaan dunia itu.

Kali terakhir konsert Mariah di Malaysia adalah pada tahun 2014 iaitu konsert ‘The Elusive Chanteuse Show’ di Stadium Merdeka.

The post Konsert Mariah Carey di Kuala Lumpur 16 Oktober appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Konsert Mariah Carey di Kuala Lumpur 16 Oktober

Sekianlah artikel Konsert Mariah Carey di Kuala Lumpur 16 Oktober kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Konsert Mariah Carey di Kuala Lumpur 16 Oktober dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/04/konsert-mariah-carey-di-kuala-lumpur-16.html

Subscribe to receive free email updates: