Masih Tiada Akaun SNS!

Masih Tiada Akaun SNS! - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Masih Tiada Akaun SNS!, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Masih Tiada Akaun SNS!
link : Masih Tiada Akaun SNS!

Baca juga


Masih Tiada Akaun SNS!

Pelakon Kim Yu-jin atau lebih dikenali sebagai Uee, 30, semakin rancak memantapkan diri sebagai salah seoarng aktres A-list di Korea.

Setelah bernaung di bawah agensi Yuleum Entertainment, bekas anggota kumpulan After School ini masih terus sibuk dengan sederet aktiviti di dunia hiburan dan jadualnya padat sepanjang tahun ini.

Namun baru-baru ini, Yuleum Entertainment membuat pengumuman penting kepada para peminat Uee dan meminta mereka supaya berhati-hati terhadap akaun media sosial yang menggunakan nama Uee.

Rupa-rupanya, kebelakangan ini peminat menemui akaun media sosial atau di Korea lebih dikenali dengan istilah SNS (Social Networking Site) atas nama Uee.

Timbul spekulasi, Uee dikatakan kembali mewujukan akaun SNS selepas sebelum ini dia menutup akaun tersebut gara-gara menyembunyikan hubungan asmaranya dengan penyanyi Kangnam.

“Selamat pagi. Ini Yuleum Entertainment. Kami ingin mengucapkan terima kasih kepada para peminat yang mencintai dan menyokong Uee.

“Kami ingin menyatakan kepada para peminat yang keliru ekoran kewujudan SNS atas nama Uee, sejak kebelakangan ini.

“Saat ini, Uee tidak menggunakan SNS peribadi (Instagram, Twitter, Facebook, Weibo, dan lain-) sama sekali.”

“Semua berita Uee akan diumumkan melalui akaun resmi Instagram, Facebook dan Twitter agensi,” jelas agensi sekaligus mengesahkan akaun media sosial yang wujud itu adalah palsu.

Pihak agensi juga berharap peminat tidak lagi keliru dan tidak mempercayai sebarang kemaskini menerusi akaun palsu berkenaan.

“Kami berharap akaun SNS tersebut tidak akan membahayakan peminat.

Jika Uee membuka akaun SNS baru, kami akan memberitahu peminat melalui SNS rasmi kami,” tambah agensi lagi.

The post Masih Tiada Akaun SNS! appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Masih Tiada Akaun SNS!

Sekianlah artikel Masih Tiada Akaun SNS! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Masih Tiada Akaun SNS! dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/04/masih-tiada-akaun-sns.html

Subscribe to receive free email updates: