Rasa Bersalah Rakam, Kongsi Video Fathia Solat Dalam Kereta

Rasa Bersalah Rakam, Kongsi Video Fathia Solat Dalam Kereta - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Rasa Bersalah Rakam, Kongsi Video Fathia Solat Dalam Kereta, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Rasa Bersalah Rakam, Kongsi Video Fathia Solat Dalam Kereta
link : Rasa Bersalah Rakam, Kongsi Video Fathia Solat Dalam Kereta

Baca juga


Rasa Bersalah Rakam, Kongsi Video Fathia Solat Dalam Kereta

Kisah video pelakon kontroversi Fathia Latiff sedang bersolat dalam keretanya yang menjadi tular pada petang Rabu lalu sehingga kini masih diperkatakan ramai.

Fathia juga sudah menjelaskan dia tidak tahu menahu mengenai kelakuanya itu dirakam dan di kongsi di InstaStory oleh rakannya, pendandan rambut yang hanya mahu dikenali sebagai Ridzokumura.

Menerusi laporan mStar online, Ridzokumura mengakui berasa bersalah atas perbuatannya itu. Katanya, dia tidak berniat untuk menjadikan pelakon berkenaan sebagai bahan kecaman, sebaliknya ingin berkongsi kebaikan yang tidak diketahui masyarakat tentang wanita itu.

“Dia tidak tahu tentang video yang saya muat naik petang kelmarin (Rabu) menjadi tular di Internet. Dia sendiri terkejut bila ditanya wartawan.

“Saya pula rasa bersalah dan kasihan dekat dia terus menjadi bahan perbualan di media sosial,” tuturnya.

Tambahnya lagi, sebagai seorang kawan, dia berasa kagum dengan aktres berkenaan yang tidak meninggalkan ibadah wajib itu di mana sahaja.

“Saya hanya ingin berkongsi dengan pengikut raman sosial saya tentang Fathia yang orang luar tidak tahu. Dia seorang budak yang baik”, katanya yang berkawan rapat dengan pelakon Ariana Rose sejak tujuh tahun lalu.

The post Rasa Bersalah Rakam, Kongsi Video Fathia Solat Dalam Kereta appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Rasa Bersalah Rakam, Kongsi Video Fathia Solat Dalam Kereta

Sekianlah artikel Rasa Bersalah Rakam, Kongsi Video Fathia Solat Dalam Kereta kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Rasa Bersalah Rakam, Kongsi Video Fathia Solat Dalam Kereta dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/04/rasa-bersalah-rakam-kongsi-video-fathia.html

Subscribe to receive free email updates: