Sembang Santai Rafizi Tak Dapat Sambutan Di Nilai...Tanda Berkuburnya PH

Sembang Santai Rafizi Tak Dapat Sambutan Di Nilai...Tanda Berkuburnya PH - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Sembang Santai Rafizi Tak Dapat Sambutan Di Nilai...Tanda Berkuburnya PH, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Sembang Santai Rafizi Tak Dapat Sambutan Di Nilai...Tanda Berkuburnya PH
link : Sembang Santai Rafizi Tak Dapat Sambutan Di Nilai...Tanda Berkuburnya PH

Baca juga


Sembang Santai Rafizi Tak Dapat Sambutan Di Nilai...Tanda Berkuburnya PH

NILAI – Sembang santai yang dianjurkan Pakatan Harapan Negeri Sembilan dengan menampilkan Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) nyata lesu apabila hanya dihadiri kira-kira 30 penduduk setempat.
Meskipun Rafizi merupakan figura politik terkenal, nyata ia gagal menarik kehadiran lebih ramai penduduk setempat.

Rafizi ketika ucapannya pada majlis itu hanya menumpukan serangan kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan isteri Datin Seri Rosmah Mansor.

Malah, program PERMATA yang dinaungi Rosmah turut menjadi sasaran Anggota Parlimen Pandan itu.

Pada Februari lepas, Mahkamah Sesyen Shah Alam menjatuhi hukuman penjara 30 bulan terhadap Rafizi kerana mendedahkan empat akaun bank berkaitan National Feedlot Corporation (NFC) dan pengerusinya Datuk Seri Dr Mohamad Salleh Ismail. – BERNAMA


Demikianlah Artikel Sembang Santai Rafizi Tak Dapat Sambutan Di Nilai...Tanda Berkuburnya PH

Sekianlah artikel Sembang Santai Rafizi Tak Dapat Sambutan Di Nilai...Tanda Berkuburnya PH kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Sembang Santai Rafizi Tak Dapat Sambutan Di Nilai...Tanda Berkuburnya PH dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/04/sembang-santai-rafizi-tak-dapat.html

Subscribe to receive free email updates: