SERUAN SUPAYA ORANG-ORANG MELAYU MENOLAK DAP DARI AHLI MELAYU DAP

SERUAN SUPAYA ORANG-ORANG MELAYU MENOLAK DAP DARI AHLI MELAYU DAP - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul SERUAN SUPAYA ORANG-ORANG MELAYU MENOLAK DAP DARI AHLI MELAYU DAP, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : SERUAN SUPAYA ORANG-ORANG MELAYU MENOLAK DAP DARI AHLI MELAYU DAP
link : SERUAN SUPAYA ORANG-ORANG MELAYU MENOLAK DAP DARI AHLI MELAYU DAP

Baca juga


SERUAN SUPAYA ORANG-ORANG MELAYU MENOLAK DAP DARI AHLI MELAYU DAP

"Kini DAP memberi peluang seorang komunis untuk bangkit dalam pimpinan negara, sesuatu yang tidak boleh diterima oleh orang Melayu, sesuatu yang perlu ditentang oleh orang Melayu."

"Orang-orang Melayu perlu menolak DAP dalam pilihan raya kali ini. Tidak ada perbuatan yang paling kurang ajar dilakukan oleh DAP kepada orang Melayu apabila mengangkat cucu seorang komunis Melayu dalam kepimpinan negara."

HATA WAHARI adalah anggota DAP Damansara. Beliau juga bekas presiden Kesatuan Kebangsaan Wartawan Malaysia dan bekas wartawan kanan Utusan Malaysia.


Demikianlah Artikel SERUAN SUPAYA ORANG-ORANG MELAYU MENOLAK DAP DARI AHLI MELAYU DAP

Sekianlah artikel SERUAN SUPAYA ORANG-ORANG MELAYU MENOLAK DAP DARI AHLI MELAYU DAP kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel SERUAN SUPAYA ORANG-ORANG MELAYU MENOLAK DAP DARI AHLI MELAYU DAP dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/04/seruan-supaya-orang-orang-melayu.html

Subscribe to receive free email updates: