Suami Isteri Di Tahan Polis, Keluar Duit Jiran RM52K Tanpa Kebenaran

Suami Isteri Di Tahan Polis, Keluar Duit Jiran RM52K Tanpa Kebenaran - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Suami Isteri Di Tahan Polis, Keluar Duit Jiran RM52K Tanpa Kebenaran, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Terkini, Artikel Today, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Suami Isteri Di Tahan Polis, Keluar Duit Jiran RM52K Tanpa Kebenaran
link : Suami Isteri Di Tahan Polis, Keluar Duit Jiran RM52K Tanpa Kebenaran

Baca juga


Suami Isteri Di Tahan Polis, Keluar Duit Jiran RM52K Tanpa Kebenaran


KUANTAN: Sepasang suami isteri berusia 57 dan 52 tahun ditahan di sekitar bandar ini semalam kerana mengeluarkan wang simpanan milik seorang jiran mereka tanpa kebenaran berjumlah RM52,000 sejak tahun lalu.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Komersial negeri, Superintenden Mohd. Wazir Mohd. Yusof berkata, mangsa seorang pembantu restoran itu pada mulanya meminta jirannya yang dikenali sebagai Kak Pah untuk memeriksa baki di dalam akaun simpanannya.


“Mangsa seorang wanita berusia 41 tahun kemudian menyerahkan kad pengeluaran wang automatik Bank Simpanan Nasional (BSN) miliknya kepada Kak Pah untuk tujuan berkenaan pada 25 Mei lalu.

“Bagaimanapun, suspek tidak memulangkan kad berkenaan walaupun beberapa kali mangsa memintanya sehingga wanita itu merujuk bank berkenaan untuk memeriksa baki simpanan,” katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Menurut Mohd. Wazir, suspek hanya memberi mangsa sebanyak RM50 sebulan sedangkan wang simpanannya hilang sebanyak RM52,000. #sumber




Demikianlah Artikel Suami Isteri Di Tahan Polis, Keluar Duit Jiran RM52K Tanpa Kebenaran

Sekianlah artikel Suami Isteri Di Tahan Polis, Keluar Duit Jiran RM52K Tanpa Kebenaran kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Suami Isteri Di Tahan Polis, Keluar Duit Jiran RM52K Tanpa Kebenaran dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/04/suami-isteri-di-tahan-polis-keluar-duit.html

Subscribe to receive free email updates: