Tak Mahu Lagi Kongsi Hal Peribadi Kepada Umum

Tak Mahu Lagi Kongsi Hal Peribadi Kepada Umum - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tak Mahu Lagi Kongsi Hal Peribadi Kepada Umum, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tak Mahu Lagi Kongsi Hal Peribadi Kepada Umum
link : Tak Mahu Lagi Kongsi Hal Peribadi Kepada Umum

Baca juga


Tak Mahu Lagi Kongsi Hal Peribadi Kepada Umum

Pelakon Nazim Othman membuat keputusan untuk tidak lagi berkongsi perkembangan peribadi dan rumah tangganya dengan aktres Bella Dally kepada umum.

Memetik laporan mStar online, Nazim bagaimanapun berkata rumah tangganya kini berada dalam keadaan baik-baik sahaja.

“Dari segi kehidupan peribadi saya stabil, maknanya tiada kekusutan yang berlaku, tenang-tenang sahaja, selagi boleh senyum saya OKlah.

“Saya tidak biasa bercakap hal peribadi, kalau ada perkembangan lain saya akan beritahu,” katanya.

Nazim dan Bella Dally berkahwin pada 10 September 2016.

Dalam pada itu Nazim menjelaskan sebab dia mahupun Bella sudah jarang berkongsi gambar di akaun media sosial masing-masing kerana mahu menjaga privasi keluarga.

“Bukan gambar dia sahaja, gambar peribadi saya pun sudah jarang kongsikan kerana biarlah menjadi eksklusif saya sahaja.

“Saya juga sudah belajar daripada pengalaman sebelum ini iaitu terlalu terdedah di media sosial yang akhirnya memberi kesan buruk kepada kami,” ujarnya.

The post Tak Mahu Lagi Kongsi Hal Peribadi Kepada Umum appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Tak Mahu Lagi Kongsi Hal Peribadi Kepada Umum

Sekianlah artikel Tak Mahu Lagi Kongsi Hal Peribadi Kepada Umum kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tak Mahu Lagi Kongsi Hal Peribadi Kepada Umum dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/04/tak-mahu-lagi-kongsi-hal-peribadi.html

Subscribe to receive free email updates: