Taylor Swift Ada Kaitan Dengan Kes Tembakan di Nashville?

Taylor Swift Ada Kaitan Dengan Kes Tembakan di Nashville? - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Taylor Swift Ada Kaitan Dengan Kes Tembakan di Nashville?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Taylor Swift Ada Kaitan Dengan Kes Tembakan di Nashville?
link : Taylor Swift Ada Kaitan Dengan Kes Tembakan di Nashville?

Baca juga


Taylor Swift Ada Kaitan Dengan Kes Tembakan di Nashville?

Kecoh mengenai nama Taylor Swift dikaitkan dengan kes tembakan di restoran Waffle House, Nashville, Tennessee hujung minggu lalu.

Suspek kes tersebut yang dikenali sebagai Travis Reinking mendakwa pelantun lagu End Game tersebut telah mengintipnya. Sebelum itu, Travis mendawa Taylor menggodam akaun Netflix miliknya.

Pada 22 April lalu, laporan media antarabangsa menyebut Travis telah menembak empat orang awam dengan menggunakan senapan semi-otomatis AR-15. Senapang tersebut merupakan senjata kontroversial yang biasa digunakan oleh para penembak massal di Amerika Syarikat.

Sebelum ditangkap, Travis dilaporkan dalam keadaan telanjang ketika dia melepaskan tembakan di restoran tersebut dan kemudian melarikan diri.

..

Berdasarkan hasil siasatan pihak polis di Illinois, pemuda berusia 29 tahun itu tinggal di Illinois kemudian pindah ke Nashville. Menurut saudaranya, dia mengalami delusi sejak tahun 2014.

Pada tahun 2016, Travis pernah mengaku bahawa dia telah diintip oleh Taylor dan mengatakan penyanyi tersebut mengajaknya bertemu di Dairy Queen. Namun salah satu pejabat di Illinois mengatakan bahwa Travis mengalami gangguan mental.

“Ada bukti dia mengalami beberapa masalah kesihatan mental,” ujar wakil Illinois.

The post Taylor Swift Ada Kaitan Dengan Kes Tembakan di Nashville? appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Taylor Swift Ada Kaitan Dengan Kes Tembakan di Nashville?

Sekianlah artikel Taylor Swift Ada Kaitan Dengan Kes Tembakan di Nashville? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Taylor Swift Ada Kaitan Dengan Kes Tembakan di Nashville? dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/04/taylor-swift-ada-kaitan-dengan-kes.html

Subscribe to receive free email updates: