Ummi Nazeera Kongsi Berita Kini Hamil 4 Bulan

Ummi Nazeera Kongsi Berita Kini Hamil 4 Bulan - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ummi Nazeera Kongsi Berita Kini Hamil 4 Bulan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ummi Nazeera Kongsi Berita Kini Hamil 4 Bulan
link : Ummi Nazeera Kongsi Berita Kini Hamil 4 Bulan

Baca juga


Ummi Nazeera Kongsi Berita Kini Hamil 4 Bulan

Setelah sembilan bulan mendirikan rumah tangga, aktres Ummi Nazeera bakal menimang cahaya mata sulung selepas dia disahkan hamil empat bulan.

Menurut Ummi, 28, dia mengetahui dirinya berbadan dua sewaktu menjalani penggambaran filem terbaharu Gol & Gincu Vol 2 pada Januari lalu. Ketika penggambaran dia mengalami kecederaan di kaki dan terus mendapatkan rawatan di sebuah klinik rakan suaminya.

Doktor yang merawatnya memberitahu kakinya perlu menjalani imbasan sinar X dan sebelum itu doktor berkenaan bertanya sama ada dia hamil atau tidak.

“Ketika penggambaran Gol & Gincu, saya mengalami kecederaan di kaki. Kemudian saya ke klinik rakan suami saya.

“Doktor yang merawat saya itu bertanya kepada saya mengandung atau tidak sebelum melakukan imbasan tersebut.

“Kemudian saya menjalani ujian kehamilan terlebih dahulu tetapi hasil keputusan ketika itu masih samar.

“Selepas ujian yang kedua dibuat, barulah saya mendapat keputusan yang tepat. Alhamdulillah saya hamil. Saya dan suami bersyukur kerana dikurniakan rezeki zuriat,” katanya berkongsi berita gembira tersebut ketika ditemui pada majlis perlantikannya sebagai duta produk Duo Be’cell, di Suka Sucre Bistro, sebentar tadi.

Ummi atau nama sebenarnya, Ummi Nazeera Nur Hidayah bernikah dengan Dr. Mohd. Izzar Anwari Dato’ Sri Abdul Khani, 30, dalam sebuah majlis tertutup pada 23 Julai tahun lalu.

The post Ummi Nazeera Kongsi Berita Kini Hamil 4 Bulan appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Ummi Nazeera Kongsi Berita Kini Hamil 4 Bulan

Sekianlah artikel Ummi Nazeera Kongsi Berita Kini Hamil 4 Bulan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ummi Nazeera Kongsi Berita Kini Hamil 4 Bulan dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/04/ummi-nazeera-kongsi-berita-kini-hamil-4.html

Subscribe to receive free email updates: