Kementerian ambil maklum isu 'guru murung' - Nie Ching

Kementerian ambil maklum isu 'guru murung' - Nie Ching - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kementerian ambil maklum isu 'guru murung' - Nie Ching, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kementerian ambil maklum isu 'guru murung' - Nie Ching
link : Kementerian ambil maklum isu 'guru murung' - Nie Ching

Baca juga


Kementerian ambil maklum isu 'guru murung' - Nie Ching

KUALA LUMPUR 26 Julai - Kementerian Pendidikan mengambil maklum dan mengakui masalah kemurungan yang kini serius dialami oleh para guru yang bertugas di bandar-bandar besar.

Timbalan Menterinya, Teo Nie Ching berkata, satu kajian dan penelitian akan dilaksana dalam masa terdekat untuk mengatasi perkara itu namun proses berkenaan memerlukan sedikit masa untuk dilaksana.
"Bagi kementerian kaji dahulu, memang saya tahu dan sedar tentang isu ini.

"Beri masa untuk kementerian kaji dahulu untuk kita cari penyelesaian kerana saya baru masuk pejabat tiga minggu," katanya.

Beliau berkata demikian ketika ditemui pemberita selepas majlis penutupan dan penyampaian hadiah Pertandingan Koakademik Bahasa Melayu Peringkat Kebangsaan di Auditorium Dewan Bahasa dan Pustaka (DBP), di sini hari ini.

Yang turut hadir, Pengerusi Lembaga Pengelola DBP, Prof. Dr. Mohamed Hatta Shaharom dan Ketua Pengarah DBP, Datuk Abdul Adzis Abas.

Utusan - UTUSAN ONLINE


loading...
malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Kementerian ambil maklum isu 'guru murung' - Nie Ching

Sekianlah artikel Kementerian ambil maklum isu 'guru murung' - Nie Ching kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kementerian ambil maklum isu 'guru murung' - Nie Ching dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/07/kementerian-ambil-maklum-isu-guru.html

Subscribe to receive free email updates: