Pelajar maut didera, KPM keluar kenyataan rasmi

Pelajar maut didera, KPM keluar kenyataan rasmi - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pelajar maut didera, KPM keluar kenyataan rasmi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pelajar maut didera, KPM keluar kenyataan rasmi
link : Pelajar maut didera, KPM keluar kenyataan rasmi

Baca juga


Pelajar maut didera, KPM keluar kenyataan rasmi

Kenyataan Media Timbalan Menteri Pendidikan merangkap Ahli Parlimen Kulai berhubung kes penderaan dan menyebabkan kematian seorang pelajar Darjah 4 di Pahang 9 Julai 2018 yang lalu.

Sebelum ini berita tersebut menggemparkan seluruh negara.

Petikan daripada Kosmo! Online

KUANTAN – Seorang budak lelaki berusia 10 tahun terpaksa menanggung penderitaan sebelum menghembuskan nafas terakhir dipercayai akibat didera ibu kandungnya sendiri dalam kejadian di Permatang Badak di sini kelmarin.

Muhammad Luthhakim Abdullah disahkan me­ninggal dunia kira-kira pukul 12 tengah hari sebaik tiba di Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTTA) di sini.


Pemeriksaan luaran pada badan mangsa mendapati terdapat kesan lebam pada pergelangan kaki, belakang badan, pinggang, punggung, bahagian siku kiri, bawah ketiak kanan dan melecur pada kemaluan.

Ketua Polis negeri, Datuk Seri Rosli Ab. Rahman berkata, ibu kandung mangsa berusia 29 tahun dikatakan telah membuat panggilan kecemasan ke HTAA dan memaklumkan anak lelaki­nya tidak sedarkan diri di rumah.

“Sebuah ambulans dikejarkan ke rumah mangsa bersama pasukan perubatan yang cuba membuat rawatan awal dan memberi bantuan pernafasan, namun gagal sebelum kanak-kanak itu dibawa ke HTAA.

“Sebaik tiba di HTAA, mang­sa disahkan telah meninggal dunia,” katanya pada sidang akhbar selepas menghadiri majlis pelancaran Program Kecemerlangan Kor Kadet Polis Pahang 2018 di sini semalam.

loading...
malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Pelajar maut didera, KPM keluar kenyataan rasmi

Sekianlah artikel Pelajar maut didera, KPM keluar kenyataan rasmi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pelajar maut didera, KPM keluar kenyataan rasmi dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/07/pelajar-maut-didera-kpm-keluar.html

Subscribe to receive free email updates: