JKD akan kaji semula Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia (PPPM) - Maszlee

JKD akan kaji semula Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia (PPPM) - Maszlee - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul JKD akan kaji semula Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia (PPPM) - Maszlee, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : JKD akan kaji semula Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia (PPPM) - Maszlee
link : JKD akan kaji semula Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia (PPPM) - Maszlee

Baca juga


JKD akan kaji semula Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia (PPPM) - Maszlee

19 Oktober: Dr. Maszlee telah pun mempengerusikan mesyuarat Jawatankuasa Kajian Dasar (JKD) yang dianggotai oleh 13 orang pakar dari pelbagai latar belakang.

Menurut Menteri Pendidikan itu, JKD ini sangat penting dan akan beroperasi selama enam bulan bermula dengan mengkaji semula semua dasar dan sistem pendidikan sedia ada (termasuklah Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia 2013-2025 & 2015-2025) dan berakhir dengan menyediakan laporan penuh dan proposal untuk menambahbaik sistem pendidikan.

Berikut disertakan profil setiap anggota dan kenyataan media penuh yang dibuat selepas mesyuarat berkenaan.
loading...
malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel JKD akan kaji semula Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia (PPPM) - Maszlee

Sekianlah artikel JKD akan kaji semula Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia (PPPM) - Maszlee kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel JKD akan kaji semula Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia (PPPM) - Maszlee dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/10/jkd-akan-kaji-semula-pelan-pembangunan.html

Subscribe to receive free email updates: