KPM nafi iklan jawatan Pembantu Guru

KPM nafi iklan jawatan Pembantu Guru - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul KPM nafi iklan jawatan Pembantu Guru, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : KPM nafi iklan jawatan Pembantu Guru
link : KPM nafi iklan jawatan Pembantu Guru

Baca juga


KPM nafi iklan jawatan Pembantu Guru

PUTRAJAYA 28 Nov.- Kementerian Pendidikan menafikan bahawa pihaknya tidak pernah mengeluarkan sebarang iklan pengambilan jawatan Pembantu Guru seperti tular di media sosial.

Kementerian dalam satu kenyataan menjelaskan, jawatan itu masih belum diwujudkan lagi.
"Sebarang pengambilan bagi pengisian jawatan Pembantu, jika hendak dilaksanakan pun kelak, ia hanya akan diuruskan Suruhanjaya Perkhidmatan Pendidikan (SSP) sebagai pihak berkuasa melantik," kata kenyataan itu di sini hari ini. - UTUSAN ONLINE
loading...
malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel KPM nafi iklan jawatan Pembantu Guru

Sekianlah artikel KPM nafi iklan jawatan Pembantu Guru kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel KPM nafi iklan jawatan Pembantu Guru dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/11/kpm-nafi-iklan-jawatan-pembantu-guru.html

Subscribe to receive free email updates: