Muat Turun Surat Siaran KPM Pemansuhan Peperiksaan Murid Tahap 1

Muat Turun Surat Siaran KPM Pemansuhan Peperiksaan Murid Tahap 1 - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Muat Turun Surat Siaran KPM Pemansuhan Peperiksaan Murid Tahap 1, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Muat Turun Surat Siaran KPM Pemansuhan Peperiksaan Murid Tahap 1
link : Muat Turun Surat Siaran KPM Pemansuhan Peperiksaan Murid Tahap 1

Baca juga


Muat Turun Surat Siaran KPM Pemansuhan Peperiksaan Murid Tahap 1

Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia (KKPM), YBhg Datuk Dr Amin Senin sebentar tadi telah mengadakan taklimat khas kepada pengamal-pengamal media mengenai Pelaksanaan Pentaksiran Tahap Satu, yang akan dilaksanakan mulai tahun 2019.
Bentuk pentaksiran bagi murid Tahap Satu (Tahun 1, 2 dan 3) di semua sekolah rendah akan bertumpu kepada perkembangan pembelajaran murid atau berorientasikan pembelajaran (learning-centered) dan tidak lagi penekanan kepada peperiksaan atau berorientasikan peperiksaan (exam-oriented).

Satu surat siaran berkenaan perkara di atas juga telah dikeluarkan sebagai rujukan pihak sekolah.

Muat : Surat Siaran Kementerian Pendidikan Malaysia Bilangan 14 Tahun 2018


Muat : Surat Siaran Kementerian Pendidikan Malaysia Bilangan 14 Tahun 2018

loading...
malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Muat Turun Surat Siaran KPM Pemansuhan Peperiksaan Murid Tahap 1

Sekianlah artikel Muat Turun Surat Siaran KPM Pemansuhan Peperiksaan Murid Tahap 1 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Muat Turun Surat Siaran KPM Pemansuhan Peperiksaan Murid Tahap 1 dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/12/muat-turun-surat-siaran-kpm-pemansuhan.html

Subscribe to receive free email updates: