Pelajar maut, nahas enam sekeluarga

Pelajar maut, nahas enam sekeluarga - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pelajar maut, nahas enam sekeluarga, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pelajar maut, nahas enam sekeluarga
link : Pelajar maut, nahas enam sekeluarga

Baca juga


Pelajar maut, nahas enam sekeluarga

KAMPUNG GAJAH - Seorang pelajar Tingkatan Dua maut selepas kenderaan pelbagai guna (MPV) dinaiki bersama lima ahli keluarga lain terbabas sebelum terbalik di Jalan Kampung Tersusun Air Kuning- Chenderong Balai, hari ini.

Kejadian sekitar jam 11.45 pagi itu menyebabkan mangsa, Ain Zulaikha Jasirolnizam, 14, pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Sultan Abdullah, maut di tempat kejadian.
Ketua Polis Daerah Perak Tengah, Superintendan Mohamad Zainal Abdullah berkata, kejadian turut menyebabkan ibu mangsa berusia 48 tahun dan adik lelaki berusia 3 tahun cedera di kepala, kaki dan tangan.

Sementara tiga lagi iaitu bapa mangsa berusia 47 tahun, abang dan adik lelaki masing-masing berusia 16 dan 10 tahun, tidak mengalami sebarang kecederaan.

Menurutnya, ketika kejadian, enam sekeluarga yang menaiki MPV jenis Proton Exora dipandu bapa mangsa dalam perjalanan dari Manong untuk pulang ke rumah di Kampung Chenderong Balai.

"Siasatan awal mendapati, ketika tiba di lokasi kejadian, MPV terbabit hilang kawalan menyebabkannya terbabas lalu terbalik di bahu jalan.

"Mangsa yang duduk di bahagia belakang sebelah kiri meninggal dunia di tempat kejadian," katanya.

Beliau berkata, mayat mangsa dihantar ke Hospital Changkat Melintang untuk bedah siasat.

Katanya, siasatan lanjut diteruskan dibawah Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987

Sumber: Sinar Harian

loading...
malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Pelajar maut, nahas enam sekeluarga

Sekianlah artikel Pelajar maut, nahas enam sekeluarga kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pelajar maut, nahas enam sekeluarga dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/12/pelajar-maut-nahas-enam-sekeluarga.html

Subscribe to receive free email updates: