Sekolah kebangsaan sudah jadi sekolah agama - Tun M

Sekolah kebangsaan sudah jadi sekolah agama - Tun M - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Sekolah kebangsaan sudah jadi sekolah agama - Tun M, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Sekolah kebangsaan sudah jadi sekolah agama - Tun M
link : Sekolah kebangsaan sudah jadi sekolah agama - Tun M

Baca juga


Sekolah kebangsaan sudah jadi sekolah agama - Tun M

KUALA LUMPUR- Sekolah kebangsaan sudah menjadi sekolah agama, kata Tun Dr. Mahathir Mohamad.

Perdana Menteri berkata, ini kerana sesi pembelajaran hanya memfokuskan kepada subjek agama Islam dan tidak pada subjek lain.
Justeru, katanya kerajaan akan mengkaji semula kurikulum sekolah.

"Seseorang telah menukar kurikulum sekolah kebangsaan. Ia sudah menjadi sekolah agama, mereka belajar Islam tetapi tidak belajar subjek lain.

"Hasilnya, pelajar tidak berapa mahir dalam subjek-subjek yang akan membantu mendapatkan kerja, tetapi mereka menjadi ulama," katanya pada ucapan Majlis Makan Malam Persatuan Bekas Pelajar Kolej Sultan Abdul Hamid di Nexus, Bangsar di sini hari ini. - K! ONLINE

loading...
malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Sekolah kebangsaan sudah jadi sekolah agama - Tun M

Sekianlah artikel Sekolah kebangsaan sudah jadi sekolah agama - Tun M kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Sekolah kebangsaan sudah jadi sekolah agama - Tun M dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/12/sekolah-kebangsaan-sudah-jadi-sekolah.html

Subscribe to receive free email updates: