Akaun FB palsu Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia viral

Akaun FB palsu Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia viral - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Akaun FB palsu Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia viral, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Akaun FB palsu Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia viral
link : Akaun FB palsu Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia viral

Baca juga


Akaun FB palsu Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia viral

Imej via mStar Online
PETALING JAYA: Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia, Datuk Dr Amin Senin menafikan kewujudan satu akaun Facebook kononnya milik beliau yang tular melalui aplikasi FB Messenger.

Amin dalam satu kenyataan pada Rabu berkata akaun tersebut adalah palsu.
"Ia palsu kerana saya tidak pernah membuka akaun sedemikian," katanya.

Pada masa sama, Amin turut menyangkal mesej yang dimuat naik akaun tersebut.

"Mesej itu tidak benar sama sekali," katanya.

Mesej yang dimuatnaik itu menyebut beliau akan memberikan geran sebanyak AS$150,000 (RM616,695) bagi membantu orang tua, pencen pekerja dan individu tidak bekerja, remaja, orang kurang upaya, pembayaran bil, pembelian rumah, permulaan perniagaan, pembiayaan persekolahan dan bantuan membesarkan anak-anak.

Susulan itu, Amin menasihati orang ramai agar tidak mempercayai mesej yang tular itu.

"Saya juga berharap agar netizen tidak menyebarkan maklumat palsu itu," katanya.
loading...
malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Akaun FB palsu Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia viral

Sekianlah artikel Akaun FB palsu Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia viral kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Akaun FB palsu Ketua Pengarah Pelajaran Malaysia viral dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2019/01/akaun-fb-palsu-ketua-pengarah-pelajaran.html

Subscribe to receive free email updates: