Tak suka guru, subjek punca 1300 murid tidak ke sekolah

Tak suka guru, subjek punca 1300 murid tidak ke sekolah - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tak suka guru, subjek punca 1300 murid tidak ke sekolah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tak suka guru, subjek punca 1300 murid tidak ke sekolah
link : Tak suka guru, subjek punca 1300 murid tidak ke sekolah

Baca juga


Tak suka guru, subjek punca 1300 murid tidak ke sekolah

Imej via Utusan Online
JOHOR BAHRU 29 Jan. - Jabatan Pendidikan Negeri (JPN) Johor sudah mengenal pasti seramai 1,300 murid dan pelajar sekolah di negeri ini yang gagal menghadirkan diri ke sekolah bagi sesi pembelajaran 2019.

Pengerusi Jawatankuasa Hal Ehwal Agama dan Pendidikan negeri, Aminolhuda Hassan berkata, beberapa faktor menyumbang kepada situasi tersebut.

"Antara faktor berkenaan adalah kemiskinan, masalah ibu bapa, disiplin pelajar, pengangkutan dan juga pelajar yang lebih suka bekerja.

"Namun ada juga antara mereka yang tidak hadir ke sekolah kerana tidak menggemari subjek yang dipelajari mahupun guru yang mengajar," katanya.
Beliau berkata demikian dalam sidang akhbar selepas melancarkan Pelan Tindakan Pendidikan Kelestarian Johor 2019-2013 di Sekolah Menengah Kebangsaan Sultanah Engku Tun Aminah (SETA), di sini sebentar tadi.

Sumber - UTUSAN ONLINE


loading...
malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Tak suka guru, subjek punca 1300 murid tidak ke sekolah

Sekianlah artikel Tak suka guru, subjek punca 1300 murid tidak ke sekolah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tak suka guru, subjek punca 1300 murid tidak ke sekolah dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2019/01/tak-suka-guru-subjek-punca-1300-murid.html

Subscribe to receive free email updates: