Ustazah hilang jalan kaki ke Balai Polis , tidak ingat apa berlaku

Ustazah hilang jalan kaki ke Balai Polis , tidak ingat apa berlaku - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ustazah hilang jalan kaki ke Balai Polis , tidak ingat apa berlaku, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ustazah hilang jalan kaki ke Balai Polis , tidak ingat apa berlaku
link : Ustazah hilang jalan kaki ke Balai Polis , tidak ingat apa berlaku

Baca juga


Ustazah hilang jalan kaki ke Balai Polis , tidak ingat apa berlaku

KUALA KANGSAR 17 Jan. - Guru wanita Sekolah Kebangsaan (SK) Genting, Balik Pulau, Pulau Pinang, Nur Farhana Ibrahim, 27, yang dilaporkan hilang sejak empat hari lalu, telah datang sendiri ke Balai Polis Kuala Kangsar dengan berjalan kaki, petang ini.

Ketua Polis Daerah Kuala Kangsar, Asisten Komisioner Razali Ibrahim berkata, ustazah berkenaan yang tiba di balai polis tersebut kira-kira pukul 3.15 petang, berada dalam keadaan selamat tanpa sebarang kecederaan.
“Beliau masih sukar untuk mengingati sepanjang kehilangannya bermalam di surau untuk tidur.

“Pihak polis bagaimanapun telah menghubungi suami dan pihak keluarga supaya hadir ke balai untuk membawa pulang guru tersebut,” katanya dalam satu kenyataan di sini hari ini.

Sebelum ini, media melaporkan guru berkenaan yang mengalami masalah kemurungan disedari hilang selepas gagal dihubungi suaminya kira-kira pukul 4.30 petang pada Isnin lalu sebelum mendapati dia tidak membawa telefon bimbit ke sekolah.

Pihak sekolah turut memaklumkan wanita tersebut mengajar seperti biasa pada Isnin, namun tidak hadir pada Selasa.

Barangan peribadinya seperti beg duit, kunci kereta dan alat tulis milik guru itu didapati masih berada di atas meja di bilik guru selain keretanya ditemui berada di luar pagar sekolah.

Sumber - UTUSAN ONLINE

loading...
malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Ustazah hilang jalan kaki ke Balai Polis , tidak ingat apa berlaku

Sekianlah artikel Ustazah hilang jalan kaki ke Balai Polis , tidak ingat apa berlaku kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ustazah hilang jalan kaki ke Balai Polis , tidak ingat apa berlaku dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2019/01/ustazah-hilang-jalan-kaki-ke-balai.html

Subscribe to receive free email updates: