Ziarah Cakna 2019 perkukuh hubungan sekolah, ibu bapa

Ziarah Cakna 2019 perkukuh hubungan sekolah, ibu bapa - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Ziarah Cakna 2019 perkukuh hubungan sekolah, ibu bapa, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Ziarah Cakna 2019 perkukuh hubungan sekolah, ibu bapa
link : Ziarah Cakna 2019 perkukuh hubungan sekolah, ibu bapa

Baca juga


Ziarah Cakna 2019 perkukuh hubungan sekolah, ibu bapa

Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) akan mengadakan Program Ziarah Cakna Peringkat Kebangsaan di seluruh negara mulai 27 Januari 2019.
Program yang akan dijalankan sepanjang tahun 2019 ini bertujuan untuk memperluaskan konsep sekolah penyayang dan memperkukuh hubungan antara sekolah dengan ibu bapa/penjaga melalui amalan ziarah guru ke rumah murid.

Pelancaran di semua peringkat Pejabat Pendidikan Daerah seluruh negara juga dijalankan serentak dengan melibatkan pelbagai pihak antaranya pentadbir sekolah, Persatuan Ibu Bapa dan Guru dan agensi yang berkaitan.

Ia akan dilancarkan oleh YB Dr Maszlee Malik, Menteri Pendidikan Malaysia pada 28 Januari 2019.
loading...
malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Ziarah Cakna 2019 perkukuh hubungan sekolah, ibu bapa

Sekianlah artikel Ziarah Cakna 2019 perkukuh hubungan sekolah, ibu bapa kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Ziarah Cakna 2019 perkukuh hubungan sekolah, ibu bapa dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2019/01/ziarah-cakna-2019-perkukuh-hubungan.html

Subscribe to receive free email updates: