Guru maut rempoh tembok konkrit plaza tol

Guru maut rempoh tembok konkrit plaza tol - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Guru maut rempoh tembok konkrit plaza tol, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Guru maut rempoh tembok konkrit plaza tol
link : Guru maut rempoh tembok konkrit plaza tol

Baca juga


Guru maut rempoh tembok konkrit plaza tol

KAJANG: Seorang guru maut selepas kereta dipandunya terbabas dan merempuh tembok konkrit Plaza Tol Sri Putra Bangi, Lebuhraya Utara Selatan (PLUS) arah selatan, di sini, semalam.
Mangsa dikenal pasti sebagai Zaiton Adnan, 55, seorang guru di Sekolah Menengah Kebangsaan Bandar Baru Bangi.

Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Ahmad Dzaffir Mohd Yussof, berkata mangsa sedang memandu pulang ke rumahnya kira-kira pada jam 3.30 petang.


“Ketika kereta dipandu mangsa ingin masuk ke lorong nombor tiga iaitu lorong Touch ‘n Go, dia dipercayai gagal mengawal keretanya sebelum terbabas dan melanggar tembok konkrit plaza tol terbabit.

“Akibat kemalangan itu, pemandu terbabit mengalami kecederaan teruk dan dibawa oleh ambulans ke Hospital Serdang untuk menerima rawatan.

“Namun, kira-kira pada jam 7.40 malam, polis menerima maklumat daripada anggota Pondok Polis Hospital Serdang mangsa disahkan meninggal dunia ketika menerima rawatan,” katanya dalam satu kenyataan, di sini, hari ini.

“Kita akan meneliti rakaman kamera litar tertutup (CCTV) di Plaza Tol Sri Putra Bangi untuk mengenal pasti punca kejadian.

Sumber: BH Online

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Guru maut rempoh tembok konkrit plaza tol

Sekianlah artikel Guru maut rempoh tembok konkrit plaza tol kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Guru maut rempoh tembok konkrit plaza tol dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2019/02/guru-maut-rempoh-tembok-konkrit-plaza.html

Subscribe to receive free email updates: