Maszlee arah siasat isu produk mandian herba di sekolah

Maszlee arah siasat isu produk mandian herba di sekolah - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Maszlee arah siasat isu produk mandian herba di sekolah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Maszlee arah siasat isu produk mandian herba di sekolah
link : Maszlee arah siasat isu produk mandian herba di sekolah

Baca juga


Maszlee arah siasat isu produk mandian herba di sekolah

Imej via PW Community
19 Mac, Putrajaya - Menteri Pendidikan, YB Dr. Maszlee Malik telah mengarahkan Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) melakukan siasatan ke atas beberapa dakwaan yang dibuat oleh sebuah laman FB, PW Community berkenaan beberapa isu yang berlaku di sekolah.
Maszlee melalui laman rasmi FBnya, beliau memberi maklum balas berkenaan tiga isu yang dibangkitkan oleh PW Community.

Antara isu tersebut termasuklah penjualan produk-produk 'sampah' di sekolah-sekolah, guru bergiat dengan MLM dan gunakan sekolah sebagai hub untuk MLM berkembang dan isu money game scam yang melanda pelajar IPT

Isu produk 'sampah' yang diberi penekanan oleh pemilik FB tersebut adalah berkenaan penjualan mandian herba yang dimasukkan ke dalam slot Latihan Dalam Perkhidmatan (LADAP) guru-guru di sebuah sekolah.
Laman FB tersebut mendedahkan beberapa individu yang terlibat dengan terapi mandian herba tersebut dan amat berharap pihak kementerian mengambil tindakan tegas kerana isu yang dibangkitkan sudah terlalu lama.

Maszlee dalam pada itu memberi jaminan dengan tegas telah menubuhkan pasukan untuk lakukan penyiasatan atas segala dakwaan yang telah dibuat.
malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Maszlee arah siasat isu produk mandian herba di sekolah

Sekianlah artikel Maszlee arah siasat isu produk mandian herba di sekolah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Maszlee arah siasat isu produk mandian herba di sekolah dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2019/03/maszlee-arah-siasat-isu-produk-mandian.html

Subscribe to receive free email updates: