Bungkusan berisi mayat ditemui dihadapan sekolah

Bungkusan berisi mayat ditemui dihadapan sekolah - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Bungkusan berisi mayat ditemui dihadapan sekolah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Bungkusan berisi mayat ditemui dihadapan sekolah
link : Bungkusan berisi mayat ditemui dihadapan sekolah

Baca juga


Bungkusan berisi mayat ditemui dihadapan sekolah

SATU mayat orang dewasa ditemui dalam plastik hitam dibuang di tepi sebuah kedai di hadapan Sekolah Menengah Kebangsaan Seksyen 1 Bandar Kinrara, Puchong pada Isnin.

Mayat yang dipercayai lelaki itu dikatakan ditemui oleh individu yang melakukan kerja pembersihan di hadapan sekolah itu.
Ketua Polis Daerah Serdang, ACP, Ismadi Borhan berkata, polis menerima maklumat orang awam mengenai penemuan mayat dalam keadaan berbungkus dengan plastik warna jernih dan kain selimut sebelum dimasukkan ke dalam plastik hitam itu pada pukul 11.10 pagi.

Mangsa mangsa dipercayai orang dewasa dan pasukan forensik telah dipanggil untuk membuat siasatan lanjut, katanya dalam satu kenyataan pada Isnin.
Beliau berkata mayat dihantar ke Hospital Serdang dan sebarang maklumat mengenai mayat itu akan dimaklumkan pada Selasa selepas proses bedah siasat.

Polis kini mencari individu yang menemui mayat itu dan meminta orang ramai yang mempunyai maklumat berhubung kejadian itu supaya menghubungi balai polis berhampiran bagi membantu siasatan, katanya. - BERNAMA
malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Bungkusan berisi mayat ditemui dihadapan sekolah

Sekianlah artikel Bungkusan berisi mayat ditemui dihadapan sekolah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Bungkusan berisi mayat ditemui dihadapan sekolah dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2019/04/bungkusan-berisi-mayat-ditemui.html

Subscribe to receive free email updates: