Sekolah kerajaan akan dipastikan kekal jadi pilihan - Timb. Menteri

Sekolah kerajaan akan dipastikan kekal jadi pilihan - Timb. Menteri - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Sekolah kerajaan akan dipastikan kekal jadi pilihan - Timb. Menteri, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Sekolah kerajaan akan dipastikan kekal jadi pilihan - Timb. Menteri
link : Sekolah kerajaan akan dipastikan kekal jadi pilihan - Timb. Menteri

Baca juga


Sekolah kerajaan akan dipastikan kekal jadi pilihan - Timb. Menteri

Ke Arah Sekolah Kerajaan Kekal Jadi Pilihan

Aspirasi kerajaan adalah untuk melihat sekolah kerajaan menjadi pilihan di samping mencapai matlamat pendidikan untuk semua.

Timbalan Menteri Pendidikan, YB Puan Teo Nie Ching berkata perkara itu boleh tercapai dengan memfokuskan kepada tiga aspek utama iaitu pendidikan berasaskan nilai, meningkatkan kualiti pengajaran dan pembelajaran, dan akauntabiliti di peringkat sekolah dan institusi pengajian tinggi.


"Pihak Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) mahu sikap saling menghormati, kegembiraan dan kasih sayang diterapkan kepada semua pelajar sekolah.

"Selain itu, kualiti pendidikan juga akan terus diperkasakan kerana pelajar hari ini perlu didedahkan dengan infomasi dan teknologi yang bermanfaat kepada mereka," katanya semasa menyampaikan ucapan khas pada Sidang Kemuncak Pendidikan dan Pembelajaran Nasional 2019 anjuran Institut Strategik Kingsley, di Kuala Lumpur semalam.

Turut hadir, Pengerusi Institut Strategik Kingsley, Tan Sri Barry Goh dan Presiden Institut Strategik Kingsley, Tan Sri Dato' Dr. Michael Yeoh.
malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Sekolah kerajaan akan dipastikan kekal jadi pilihan - Timb. Menteri

Sekianlah artikel Sekolah kerajaan akan dipastikan kekal jadi pilihan - Timb. Menteri kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Sekolah kerajaan akan dipastikan kekal jadi pilihan - Timb. Menteri dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2019/04/sekolah-kerajaan-akan-dipastikan-kekal.html

Subscribe to receive free email updates: