AS hantar dua pesawat pengebom ke semenanjung Korea

AS hantar dua pesawat pengebom ke semenanjung Korea - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul AS hantar dua pesawat pengebom ke semenanjung Korea, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : AS hantar dua pesawat pengebom ke semenanjung Korea
link : AS hantar dua pesawat pengebom ke semenanjung Korea

Baca juga


AS hantar dua pesawat pengebom ke semenanjung Korea

Tentera Amerika Syarikat (AS) didakwa menghantar dua pesawat supersonik B-1B Lancer ke semenanjung Korea sebagai langkah menunjukkan kekuatan malam tadi, lapor Rueters.

Agensi berita Korea Selatan, Yonhap hari ini melaporkan, tindakan Washington itu dibuat di tengah-tengah peningkatan ketegangan berhubung program peluru berpandu dan nuklear Korea Utara.

Bagaimanapun, masih tiada pengesahan rasmi daripada pihak tentera Amerika.


Demikianlah Artikel AS hantar dua pesawat pengebom ke semenanjung Korea

Sekianlah artikel AS hantar dua pesawat pengebom ke semenanjung Korea kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel AS hantar dua pesawat pengebom ke semenanjung Korea dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2017/10/as-hantar-dua-pesawat-pengebom-ke.html

Subscribe to receive free email updates: