Boy Iman Diserahkan Ke IPD Kubang Pasu

Boy Iman Diserahkan Ke IPD Kubang Pasu - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Boy Iman Diserahkan Ke IPD Kubang Pasu, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Boy Iman Diserahkan Ke IPD Kubang Pasu
link : Boy Iman Diserahkan Ke IPD Kubang Pasu

Baca juga


Boy Iman Diserahkan Ke IPD Kubang Pasu

Sejak beberapa minggu kebelakangan ini hebih di media sosial tentang seorang pelakon lelaki, Datuk Boy Iman yang didakwa telah menipu orang ramai dalam pembelian rumah.

Menurut Sinar Harian, perintah reman dua hari ke atas Boy sudah tamat semalam.

Perintah reman turut dikeluarkan oleh Majistret Adibah Husna Zainal Abidin terhadap Boy dan juga tiga lagi individu termasuk seorang wanita. Ketiga-tiga individu terbabit merupakan pengarah syarikat Juta Kelulut Global Resources.

Kelmarin, Boy dan tiga orang individu berkenaan telah direman di lokap Ibu Polis Daerah (IPD) Kuala Muda mengikut Seksyen 420 Kanun Keseksaan bagi membantu siasatan berhubung kes berkaitan penipuan pelaburan binaan rumah yang membabitkan RM30,000 yang dilakukan oleh DBI Properties.

Dalam pada itu, Superintendan Chan Teck Paing yang merupakan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Komersial Kedah, telah mengesahkan perkara itu.

Beliau berkata, semua suspek akan diserahkan kepada polis di IPD Kubang Pasu, Jitra.

“Kesemua suspek didapati juga mempunyai kes yang sama di dearah Jitra dan Langkawi, mereka akan ditahan di daerah yang berkaitan untuk bantu siasatan,” katanya.

Terdahulu, Kerajaan negeri Pahang telah membuat siasatan terhadap gelaran ‘Datuk’ yang diterima oleh Boy.

The post Boy Iman Diserahkan Ke IPD Kubang Pasu appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Boy Iman Diserahkan Ke IPD Kubang Pasu

Sekianlah artikel Boy Iman Diserahkan Ke IPD Kubang Pasu kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Boy Iman Diserahkan Ke IPD Kubang Pasu dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2017/10/boy-iman-diserahkan-ke-ipd-kubang-pasu.html

Subscribe to receive free email updates: