Che Ta Pula Kena Tipu Dengan Datuk, Rugi RM50,000

Che Ta Pula Kena Tipu Dengan Datuk, Rugi RM50,000 - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Che Ta Pula Kena Tipu Dengan Datuk, Rugi RM50,000, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Che Ta Pula Kena Tipu Dengan Datuk, Rugi RM50,000
link : Che Ta Pula Kena Tipu Dengan Datuk, Rugi RM50,000

Baca juga


Che Ta Pula Kena Tipu Dengan Datuk, Rugi RM50,000

Selepas pasangan selebriti, Aeril Zafrel dan Wawa Zainal menjadi mangsa penipuan seorang ahli perniagaan bergelar Datuk membabitkan produk minyak wangi keluaran syarikatnya, aktres jelita Rozita Che Wan aka Che Ta pula menerima nasib sama.

Memetik laporan BH online, isteri kepada pelakon Zain Saidin itu berkata beliau tidak menyangka individu itu sanggup berniat jahat sehingga mengakibatkan dia kerugian sebanyak RM50,000.

“Saya ingat, saya boleh mempercayai dirinya. Tetapi rupa-rupanya dia berniat jahat apabila menipu saya hingga mengalami kerugian sebanyak RM50,000.

“Bayangkan, banyak duit yang diperolehnya dengan hasil penipuan. Malah, dia boleh tukar kereta mewah, tambah isteri dan macam-macam lagi dengan hidup menipu orang.

“Saya akhirnya memutuskan untuk menghalalkan saja. Insya-Allah, saya reda. Biarlah hidupnya tidak senang kerana menyusahkan orang dan semoga dia juga akan berubah,” katanya.

Che Ta bagaimanapun menjelaskan beliau enggan membesarkan perkara berkenaan sebelum ini kerana tiada hitam putih dalam kerjasama yang dijalinkan. Walaupun tiada kontrak mahupun perjanjian secara hitam putih, bukti pembayaran tetap ada.

“Saya malas hendak menghebahkan perkara ini, apatah lagi membuat laporan polis kerana silap saya juga apabila tidak mempunyai dokumen yang sepatutnya.

“Merayu dan meminta pun tak diendahkannya. Tak apalah, doa orang yang teraniaya selalunya dimakbulkan,” katanya.

Dalam perkembangan lain, Rozita bersama Zain dan anak, Aaisyah Dhia Rana, merancang untuk membawa 20 anggota keluarga serta sanak saudara ke Makkah pada Januari depan

The post Che Ta Pula Kena Tipu Dengan Datuk, Rugi RM50,000 appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Che Ta Pula Kena Tipu Dengan Datuk, Rugi RM50,000

Sekianlah artikel Che Ta Pula Kena Tipu Dengan Datuk, Rugi RM50,000 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Che Ta Pula Kena Tipu Dengan Datuk, Rugi RM50,000 dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2017/10/che-ta-pula-kena-tipu-dengan-datuk-rugi.html

Subscribe to receive free email updates: