Dakota Johnson Main Cinta Dengan Dua Lelaki

Dakota Johnson Main Cinta Dengan Dua Lelaki - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Dakota Johnson Main Cinta Dengan Dua Lelaki, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dakota Johnson Main Cinta Dengan Dua Lelaki
link : Dakota Johnson Main Cinta Dengan Dua Lelaki

Baca juga


Dakota Johnson Main Cinta Dengan Dua Lelaki

PELAKON filem Fifty Shades of Grey, Dakota Johnson dikhabarkan sedang bercinta dengan dua jejaka popular dalam masa yang sama.

Menurut laporan Hollywood Life, aktres jelita itu dikatakan sedang menjalin hubungan cinta dengan vokalis kumpulan Coldplay iaitu Chris Martin.

Dakota dan Chris dilihat menikmati makan malam romantik di sebuah restoran di Los Angeles pada 10 Oktober lalu.

Spekulasi percintaannya dengan seorang lagi jejaka timbul apabila Dakota turut dilihat berhibur dengan pelakon Mad Men iaitu John Hamm di Hotel Central Park, pada 5 Oktober lalu.

Berita ini menimbulkan spekulasi bahawa Dakota sedang bercinta dengan dua jejaka dalam satu masa.

Dakota sebelum ini dilaporkan berpisah dengan kekasihnya, Matthew Hill tahun lalu kerana percanggahan jadual kerjaya sehingga tidak mampu memberi tumpuan hubungan mereka.

The post Dakota Johnson Main Cinta Dengan Dua Lelaki appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Dakota Johnson Main Cinta Dengan Dua Lelaki

Sekianlah artikel Dakota Johnson Main Cinta Dengan Dua Lelaki kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Dakota Johnson Main Cinta Dengan Dua Lelaki dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2017/10/dakota-johnson-main-cinta-dengan-dua.html

Subscribe to receive free email updates: