Polis Serbu, Hentikan Pasca-Parti Victoria Secret

Polis Serbu, Hentikan Pasca-Parti Victoria Secret - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Polis Serbu, Hentikan Pasca-Parti Victoria Secret, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Polis Serbu, Hentikan Pasca-Parti Victoria Secret
link : Polis Serbu, Hentikan Pasca-Parti Victoria Secret

Baca juga


Polis Serbu, Hentikan Pasca-Parti Victoria Secret

Pertunjukan fesyen paling besar dan penuh glamor Victoria Secret yang berlangsung di Shanghai pada 20 November lalu telah menghimpunkan para supermodel A-List dunia. Antaranya Bella Hadid, Karlie Kloss, Candice Swanepoel, dan Adriana Lima.

Acara tahun ini lebih menjadi bualan hangat terutama kalangan peminat dunia fesyen ekoran video insiden model China, Ming Xi yang tergelincir ketika melakukan catwalk di runaway, menjadi tular sejak semalam.

Tetapi nampaknya bukan itu saja, kerana satu lagi kejadian berlaku iaitu acara post-party (pasca-parti) yang diadakan sejurus usai pertunjukkan tersebut telah diserbu pihak polis.

Memetik laporan Harper’s Bazaar, acara pesta tersebut bermula sekitar pukul 9 malam waktu tempatan.

Namun kira-kira 10 minit menjelang waktu tengah malam, para model dan tetamu undangan yang sedang bersuka ria dikejutkan dengan kehadiran beberapa anggota polis. Malah muzik yang melatari suasana meriah malam itu turut dihentikan

“Mereka mahu kita hentikan pesta ini. Kami minta maaf, kami sudah mencuba,” kata seorang wanita menerusi pembesar suara mengumumkan hal tersebut kepada semua tetamu yang hadir.

Bagaimanapun laporan menyebut, sehingga kini masih belum diketahui alasan mengapa pesta itu terpaksa dihentikan.

The post Polis Serbu, Hentikan Pasca-Parti Victoria Secret appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Polis Serbu, Hentikan Pasca-Parti Victoria Secret

Sekianlah artikel Polis Serbu, Hentikan Pasca-Parti Victoria Secret kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Polis Serbu, Hentikan Pasca-Parti Victoria Secret dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2017/11/polis-serbu-hentikan-pasca-parti.html

Subscribe to receive free email updates: