KIT SIANG, JANGAN LAWAN ARUS!....AIKKK MACAM DAH TAHU KALAH AJER

KIT SIANG, JANGAN LAWAN ARUS!....AIKKK MACAM DAH TAHU KALAH AJER - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul KIT SIANG, JANGAN LAWAN ARUS!....AIKKK MACAM DAH TAHU KALAH AJER, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : KIT SIANG, JANGAN LAWAN ARUS!....AIKKK MACAM DAH TAHU KALAH AJER
link : KIT SIANG, JANGAN LAWAN ARUS!....AIKKK MACAM DAH TAHU KALAH AJER

Baca juga


KIT SIANG, JANGAN LAWAN ARUS!....AIKKK MACAM DAH TAHU KALAH AJER

Penasihat DAP, Lim Kit Siang diingatkan supaya tidak melawan arus perkembangan semasa global dengan cara mempertikaikan usaha kerajaan mewujudkan jawatankuasa khas bagi membasmi berita palsu.

Pengerusi Badan Perhubungan UMNO negeri, Datuk Seri Mustapa Mohamed berkata, ancaman berita palsu kini menjadi kebimbangan di seluruh dunia dengan rata-rata negara lain telah mengambil inisiatif bagi mengekang perkara tersebut di tempat masing-masing.

“Tindakan beliau ini tidak secocok dengan perkembangan semasa di seluruh dunia. Ini (kenyataan Kit Siang) berbaur politik pembangkang.

“Kita memang jangka reaksi sebegini kerana jarang sekali pembangkang bersetuju dengan langkah diambil kerajaan biarpun tujuannya baik iaitu untuk menjaga keamanan negara,” katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas menghadiri Program Dialog Khas Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Bersama Kakitangan Universiti Malaysia Kelantan (UMK) serta ahli Himpunan Siswazah Kelantan (Himsak).

Kit Siang dilaporkan mendakwa kononnya pengumuman kerajaan untuk menggubal undang-undang baharu bagi mengekang penularan berita palsu tidak meningkatkan keyakinan rakyat memandangkan kerajaan BN sendiri merupakan penyumbang terbesar berita palsu di negara ini.


Demikianlah Artikel KIT SIANG, JANGAN LAWAN ARUS!....AIKKK MACAM DAH TAHU KALAH AJER

Sekianlah artikel KIT SIANG, JANGAN LAWAN ARUS!....AIKKK MACAM DAH TAHU KALAH AJER kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel KIT SIANG, JANGAN LAWAN ARUS!....AIKKK MACAM DAH TAHU KALAH AJER dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/02/kit-siang-jangan-lawan-arusaikkk-macam.html

Subscribe to receive free email updates: