PAKATAN HARAPAN KUCAR KACIR KERANA SILAP PERCATURAN PILIH MAHATHIR

PAKATAN HARAPAN KUCAR KACIR KERANA SILAP PERCATURAN PILIH MAHATHIR - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PAKATAN HARAPAN KUCAR KACIR KERANA SILAP PERCATURAN PILIH MAHATHIR, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PAKATAN HARAPAN KUCAR KACIR KERANA SILAP PERCATURAN PILIH MAHATHIR
link : PAKATAN HARAPAN KUCAR KACIR KERANA SILAP PERCATURAN PILIH MAHATHIR

Baca juga


PAKATAN HARAPAN KUCAR KACIR KERANA SILAP PERCATURAN PILIH MAHATHIR

Keadaan Pakatan Harapan ketika ini adalah goyah dan kucar kacir walaupun mereka kelihatan 'sepakat' tetapi hakikatnya kesepakatan mereka hanyalah terpaksa dan yang mereka tunjukkan ketika ini hanyalah syarat.

Pemilihan Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai perdana menteri oleh Pakatan Harapan membuktikan pembangkang mengakui pemerintahan Barisan Nasional (BN) sehingga kini adalah cemerlang disebalik dakwaan mereka.

Keputusan itu turut membuktikan bahawa pihak pembangkang adalah 'raja drama' dan isu-isu yang ditimbulkan sewaktu Dr Mahathir menjadi perdana menteri hanya direka untuk memperoleh undi rakyat.

Kalau pada era Dr Mahathir, beribu isu mereka boleh timbulkan, dan hari ini mereka angkat jadi calon perdana menteri, kita percaya isu-isu yang mereka timbulkan ke atas (Perdana Menteri) Datuk Seri Najib Tun Razak juga hanya sandiwara dan akan hilang sekiranya Najib memihak kepada mereka.

Perjanjian untuk menaikkan Ketua Umum Pakatan Harapan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang sedang menjalani hukuman penjara sebagai calon perdana menteri ke-8 juga merupakan bayangan yang samar dan sukar direalisasikan.

Perlu ingat... sebaik sahaja Dr Mahathir memerintah negara dia boleh lantik sesiapa sahaja yang dia mahu, tiada siapa mampu menghalangnya. Selama 22 tahun dia jadi perdana menteri, dia memang penuh dengan helah licik.

Kekecohan perebutan kerusi di beberapa buah negeri juga didapati akibat ketamakan parti PPBM Mahathir kerana terlalu tamakkan kerusi sehingga menjejaskan prestasi parti lain yang telah menjaga kawasan serta pengundi mereka bagi mencapai kemenangan pada PRU-14 akan datang.


Demikianlah Artikel PAKATAN HARAPAN KUCAR KACIR KERANA SILAP PERCATURAN PILIH MAHATHIR

Sekianlah artikel PAKATAN HARAPAN KUCAR KACIR KERANA SILAP PERCATURAN PILIH MAHATHIR kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PAKATAN HARAPAN KUCAR KACIR KERANA SILAP PERCATURAN PILIH MAHATHIR dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/02/pakatan-harapan-kucar-kacir-kerana.html

Subscribe to receive free email updates: