Pelayan tak cukup kain, pemilik kafe berdepan penjara

Pelayan tak cukup kain, pemilik kafe berdepan penjara - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pelayan tak cukup kain, pemilik kafe berdepan penjara, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pelayan tak cukup kain, pemilik kafe berdepan penjara
link : Pelayan tak cukup kain, pemilik kafe berdepan penjara

Baca juga


Pelayan tak cukup kain, pemilik kafe berdepan penjara

Seorang pemilik kafe di Chonburi berdepan hukuman tiga hingga lima tahun penjara selepas memuat naik gambar serta video dua pelayan ‘tak cukup kain’ di media sosial, baru-baru ini.

Pemilik kafe berkenaan, Prasong Sukkorn berkata, dia tidak berniat menyebarkan bahan berunsur pornografi, sebaliknya ia lebih kepada strategi pemasaran.

“Saya sekadar mahu mempromosikan kafe… dengan gimik seumpama ini, saya harap ia mampu meningkatkan hasil jualan.

“Saya minta maaf jika ia menyinggung hati pihak-pihak tertentu,” katanya.

Sementara itu, pegawai polis daerah Sattahip, Komander Thanachai Usakit berkata, pemuda berkenaan telah mengaku kesilapannya dan berdepan denda 100,000 Bhat (kira-kira RM12,349).

“Dia tidak menyedari tindakannya adalah satu kesalahan di sisi undang-undang kerana kedua-dua model berkenaan tidak bogel sepenuhnya.

“Apapun, kami tetap menyiasat perkara ini dan tindakan sewajarnya akan diambil ke atas pemilik kafe tersebut,” katanya.

Video berkenaan memaparkan dua model seksi, Arisa Suwannawong dan Minggomut Kongsawas yang beraksi ghairah dan manja ketika sedang melayan pelanggan.

Dalam satu babak, Arisa dilihat hanya mengenakan apron kecil bagi menutup bahagian dadanya.

“Kami tidak dibayar. Niat kami hanya membantu kerana kafe ini baru sahaja dibuka.

“Kalau ada yang marah, kami minta maaf,” kata Arisa.

The post Pelayan tak cukup kain, pemilik kafe berdepan penjara appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Pelayan tak cukup kain, pemilik kafe berdepan penjara

Sekianlah artikel Pelayan tak cukup kain, pemilik kafe berdepan penjara kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pelayan tak cukup kain, pemilik kafe berdepan penjara dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/02/pelayan-tak-cukup-kain-pemilik-kafe.html

Subscribe to receive free email updates: