Pengasas Guess Dituduh Laku Serangan Seksual, J.Lo Geram

Pengasas Guess Dituduh Laku Serangan Seksual, J.Lo Geram - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pengasas Guess Dituduh Laku Serangan Seksual, J.Lo Geram, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pengasas Guess Dituduh Laku Serangan Seksual, J.Lo Geram
link : Pengasas Guess Dituduh Laku Serangan Seksual, J.Lo Geram

Baca juga


Pengasas Guess Dituduh Laku Serangan Seksual, J.Lo Geram

Isu kes gangguan seksual kembali menjadi berita hangat di Hollywood. Kali ini pemilik dan pengasas jenama mewah Guess, Paul Marciano, dituduh melakukan serangan seksual terhadap bekas modelnya, Kate Upton.

Hal tersebut didedahkan Kate sendiri yang menulis kenyataan pegakuannya di laman sosial Twitter bulan lalu.

“Sangat mengecewakan bagi mereka wanita @Guess masih memberi kuasa Paul Marciano sebagai pengarah kreatif mereka #metoo,” tulis Kate yang menggunakan nama @KateUpton.

“Dia (paul) seharusnya tidak dibenarkan memanfaatkan kekuasaannya untuk mempergunakan wanita secara seksual dan emosional,” tambah Kate di Instagram.

Isu tuduhan seksual terhadap Paul itu sekaligus membuat Jennifer Lopez (J.Lo) “geram”. Sebagai salah seorang selebriti yang menyokong kempen #MeeTo dan #TimesUp, J-Lo meminta agar Paul segera disiasat atas tuduhan tersebut.

“Posisi saya dalam masalah ini sangat jelas, saya tidak ragu untuk menyuarakan soal ini (serangan seksual). Saya tidak memaafkan tindakan pelecehan, pelanggaran atau kesalahan seksual apapun.

“Tuduhan apapun harus disiasat secara menyeluruh. Saya akan terus mendukung hak kita sebagai perempuan,” kata J-Lo seperti yang dilapor E! Online.

..

Sementara itu, Paul Marciano telah menyangkal tuduhan Kate Upton dan seolah-olah bersedia untuk dibicarakan.

“Jika memang mahu mendakwa hal tersebut (gangguan seksual), ada satu tempat untuk mengatakan yang sebenarnya iaitu di mahkamah,” tegas Paul.

The post Pengasas Guess Dituduh Laku Serangan Seksual, J.Lo Geram appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Pengasas Guess Dituduh Laku Serangan Seksual, J.Lo Geram

Sekianlah artikel Pengasas Guess Dituduh Laku Serangan Seksual, J.Lo Geram kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pengasas Guess Dituduh Laku Serangan Seksual, J.Lo Geram dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/02/pengasas-guess-dituduh-laku-serangan.html

Subscribe to receive free email updates: