RAKYAT MALAYSIA SENGAJA DIPERBODOHKAN OLEH PEMIMPIN PEMBANGKANG.

RAKYAT MALAYSIA SENGAJA DIPERBODOHKAN OLEH PEMIMPIN PEMBANGKANG. - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul RAKYAT MALAYSIA SENGAJA DIPERBODOHKAN OLEH PEMIMPIN PEMBANGKANG., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : RAKYAT MALAYSIA SENGAJA DIPERBODOHKAN OLEH PEMIMPIN PEMBANGKANG.
link : RAKYAT MALAYSIA SENGAJA DIPERBODOHKAN OLEH PEMIMPIN PEMBANGKANG.

Baca juga


RAKYAT MALAYSIA SENGAJA DIPERBODOHKAN OLEH PEMIMPIN PEMBANGKANG.

Selamatkah anda bila nafsu lebih buas dari akal yang waras?
Mereka persis iblis yang menghasut dan menjanjikan kesenangan walhal kesenangan itu sudah tersedia garis panduannya dalam islam. Kerana kesenangan yang kebanyakan orang sedang bersusah payah memburu sehingga berlumba-lumba ikut kafir DAP beramal dengan amalan orang kafir harbi sekarang ini adalah kesenangan KEPUASAN NAFSU SEMATA.

• Jika anda ikut kehendak nafsu mereka. Apa manfaatnya untuk diri anda?
Sedangkan mereka sesama mereka saling belit membelit tikam menikam sesama sendiri menelan sesama sendiri semua ini disebabkan KERAKUSAN NAFSU. Nafsu manusia yang didorong oleh nafsu persis seperti haiwan kerana haiwan hanya punya nafsu tidak punya akal. Kerana nafsu juga mereka lebih buas dari haiwan lebih licik dari syaitan.

Allah suruh kita berlumba-lumba pada perkara yang Allah redha serta berlumba-lumba beramal ibadah bukan berlumba-lumba beramal amalan orang kafir harbi DAP dengan berlumba-lumba memfitnah mencaci mencela. Terlalu banyak peringatan Allah berhubung dengan kecenderungan nafsu pada kepentingan dunia antaranya;

“Dan jadikanlah dirimu sentiasa berdamping rapat dengan orang-orang yang beribadat kepada Tuhan mereka pada waktu pagi dan petang, yang mengharapkan keredaan Allah semata-mata; dan janganlah engkau memalingkan pandanganmu daripada mereka hanya kerana engkau mahukan kesenangan hidup di dunia; dan janganlah engkau mematuhi orang yang Kami ketahui hatinya lalai daripada mengingati dan mematuhi pengajaran Kami di dalam Al-Quran, serta ia menurut hawa nafsunya, dan tingkah-lakunya pula adalah melampaui kebenaran.”
( Al-Kahfi : ayat 28 )

• Jika anda ikut kehendak nafsu mereka. Apa manfaatnya untuk diri anda?
Sedangkan mereka dapat gaji dan elaun hidup mereka mewah dari hasil duit anda dari sokongan anda. Dan apa yang diusahakan oleh mereka itu tidak lain untuk kepentingan kepuasan kedudukan mereka dengan menjadikan kalian mangsa untuk dipermainkan diperbodohkan oleh mereka. Apatah lagi kalian yang diperdaya tipu daya mereka hingga hilang akal hilang pedoman mencaci mencela memfitnah menghina sesama saudara hingga sengaja mahu laknat dari Allah. Jika dengan tipu daya serta hasutan mereka pun kalian mudah diperdaya mana mungkin kalian mampu menghindar halusnya bisikan syaitan dan janji-janjinya?

Nak tahu apa yang Allah perintahkan iblis dan syaitan serta tentera-tentera mereka setelah mereka bersumpah kepada Allah akan menyesatkan kita semua?

“Allah berfirman (kepada iblis): “Pergilah (lakukanlah apa yang engkau rancangkan)! Kemudian siapa yang menurutmu di antara mereka, maka sesungguhnya neraka Jahannamlah balasan kamu semua, sebagai balasan yang cukup. Dan desak serta pujuklah sesiapa yang engkau dapat memujuknya dengan suaramu; dan kerahlah penyokong-penyokongmu yang berkuda serta yang berjalan kaki untuk mengalahkan mereka; dan turut – campurlah dengan mereka dalam menguruskan harta-benda dan anak-anak (mereka); dan janjikanlah mereka (dengan janji-janjimu)”. Padahal tidak ada yang dijanjikan oleh Syaitan itu melainkan tipu daya semata-mata.”
( Al-Israa' : ayat 63-64 )

• Jika anda ikut kehendak nafsu mereka. Apa manfaatnya untuk diri anda?

Oleh itu sahabat. Kita tidak ada upaya tanpa pertolongan dari Allah. Sama-samalah berusaha selamatkan diri kita dan ahli keluarga kita masing-masing. #SayangiDiri #SekamatkanDiri dari mengikuti tipu daya tentera iblis dan dajjal #DAPLAKNAT. Bukan salah PM pun jika kalian sendiri yang mahu dilaknat oleh Allah kerana ikut suruhan iblis.

“Dan demi jiwa dan penciptaannya yang sempurna, maka Allah mengilhamkan (menunjukkan) jalan kejahatan (mengikut hawa nafsu) dan jalan ketaqwaan. Sesungguhnya beruntunglah orang yang menyucikan jiwa itu dan rugilah orang yang mengotorinya.”
(Surah As-Syams ayat 7-10)

Kenapa perlu ikut nafsu iblis mereka?
“Dan jika engkau menurut kebanyakan orang yang ada di muka bumi, nescaya mereka akan menyesatkanmu dari jalan Allah; tiadalah yang mereka turut melainkan sangkaan semata-mata, dan mereka tidak lain hanyalah berdusta.”


Demikianlah Artikel RAKYAT MALAYSIA SENGAJA DIPERBODOHKAN OLEH PEMIMPIN PEMBANGKANG.

Sekianlah artikel RAKYAT MALAYSIA SENGAJA DIPERBODOHKAN OLEH PEMIMPIN PEMBANGKANG. kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel RAKYAT MALAYSIA SENGAJA DIPERBODOHKAN OLEH PEMIMPIN PEMBANGKANG. dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/02/rakyat-malaysia-sengaja-diperbodohkan.html

Subscribe to receive free email updates: