Rupa Kacak Tapi Badan Berbau

Rupa Kacak Tapi Badan Berbau - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Rupa Kacak Tapi Badan Berbau, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Rupa Kacak Tapi Badan Berbau
link : Rupa Kacak Tapi Badan Berbau

Baca juga


Rupa Kacak Tapi Badan Berbau

Tuah memiliki paras rupa yang kacak, Robert Pattinson memang dari awal kemunculannya dalam industri lakonan Hollywood telah menjadi kegilaan ramai peminat wanita.

Terbaharu, bintang Twilight ini dipilih sebagai lelaki kedua dalam senarai Lelaki Paling Kacak 2018 oleh laman sesawang World’s Top Most. Rob berada di belakang aktor Bollywood Hrithik Roshan yang menduduki tempat pertama.

Namun mungkin ramai yang masih tidak tahu, lelaki berusia 31 tahun ini mempunyai tabiat buruk. Dia tidak suka mandi di lokasi penggambaran sehinggakan dikenali sebagai artis yang mempunyai masalah bau badan.

Begitu pun, Rob masih menjadi pilihan produk jenama mewah Dior yang melantiknya sebagai duta salah satu koleksi minyak wangi keluaran jenama itu.

The post Rupa Kacak Tapi Badan Berbau appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Rupa Kacak Tapi Badan Berbau

Sekianlah artikel Rupa Kacak Tapi Badan Berbau kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Rupa Kacak Tapi Badan Berbau dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/02/rupa-kacak-tapi-badan-berbau.html

Subscribe to receive free email updates: