A Aida Akui Malu Dituduh Suka ‘Pucuk Muda’

A Aida Akui Malu Dituduh Suka ‘Pucuk Muda’ - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul A Aida Akui Malu Dituduh Suka ‘Pucuk Muda’, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : A Aida Akui Malu Dituduh Suka ‘Pucuk Muda’
link : A Aida Akui Malu Dituduh Suka ‘Pucuk Muda’

Baca juga


A Aida Akui Malu Dituduh Suka ‘Pucuk Muda’

Menerusi laporan BH online, Penerbit terkenal, Datuk A Aida menepis gosip kononnya menjalin cinta dengan anak kepada aktres veteran, Normah Damanhuri iaitu Ahya Rosli.

Aida atau nama penuhnya, Zaidah Awang, 47, memberitahu, kenyataannya mengenai kontroversi itu sebelum ini, disalah erti sesetengah pihak.

“Sebenarnya, gosip percintaan itu tidak benar sama. Ini kerana saya sedang mengenali individu lain berstatus orang kenamaan… Umurnya juga dalam lingkungan usia saya.

“Malu rasanya apabila timbul cerita kononnya saya bercinta dengan Ahya. Ini kerana anak saya sendiri berada dalam lingkungan umurnya. Ini mencemarkan imej saya kerana ada yang menuduh saya suka ‘pucuk muda’,” katanya.

Gosip kononnya dia bercinta dengan Ahya mula bertebaran sejak akhir tahun lalu, .

Aida berkata, beliau tidak mahu mengguris hati mana-mana pihak dengan memanjangkan gosip bercinta dengan Ahya itu.

“Industri seni ini kecil saja… Cukuplah dengan penafian ini kerana sudah lama saya mendiamkan diri hingga isu jadi makin meruncing,” katanya.

Sementara itu, Aida mengaku soal paras rupa menjadi salah satu faktor diambilkira dalam memilih teraju utama produksinya.

Menurutnya, kriteria itu penting kerana dianggap pakej lengkap manakala bakat boleh digilap.

The post A Aida Akui Malu Dituduh Suka ‘Pucuk Muda’ appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel A Aida Akui Malu Dituduh Suka ‘Pucuk Muda’

Sekianlah artikel A Aida Akui Malu Dituduh Suka ‘Pucuk Muda’ kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel A Aida Akui Malu Dituduh Suka ‘Pucuk Muda’ dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/a-aida-akui-malu-dituduh-suka-pucuk-muda.html

Subscribe to receive free email updates: