Buruknya Perangai Pemimpinan PH Ni!!!!! 'Jangan kerana BR1M, kita jadi haiwan yang makan dedak' - Sallehuddin Ayub

Buruknya Perangai Pemimpinan PH Ni!!!!! 'Jangan kerana BR1M, kita jadi haiwan yang makan dedak' - Sallehuddin Ayub - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Buruknya Perangai Pemimpinan PH Ni!!!!! 'Jangan kerana BR1M, kita jadi haiwan yang makan dedak' - Sallehuddin Ayub, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Buruknya Perangai Pemimpinan PH Ni!!!!! 'Jangan kerana BR1M, kita jadi haiwan yang makan dedak' - Sallehuddin Ayub
link : Buruknya Perangai Pemimpinan PH Ni!!!!! 'Jangan kerana BR1M, kita jadi haiwan yang makan dedak' - Sallehuddin Ayub

Baca juga


Buruknya Perangai Pemimpinan PH Ni!!!!! 'Jangan kerana BR1M, kita jadi haiwan yang makan dedak' - Sallehuddin Ayub

MUAR: Parti Amanah menggesa penerima Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) tidak dikaburi dengan wang yang diberikan.

Timbalan presidennya berkata penerima terutama orang Melayu tidak harus menggadai maruah bangsa hanya kerana diberikan bantuan sedemikian.

“Jangan kerana BR1M, daripada manusia kita jadi bukan manusia. Jangan kerana BR1M, kita orang Melayu, hilang Melayu kita.

“Jangan kerana BR1M, kita akan jadi haiwan yang makan dedak.

“Jangan rendahkan diri Melayu serendah itu. Kita lahir ke dunia Allah takdir kita sebagai orang Melayu, sampai kiamat pun kita tidak boleh ubah bangsa kita.

“Yang memuliakan kita kalau kita jaga negara, jaga hak rakyat. Inilah baru Melayu yang dihormati,” kata Salahuddin Ayub seperti dilaporkan Sinar Harian.

Naib presiden Pakatan Harapan itu berkata demikian ketika berucap di Program Muar Kunci ke Putrajaya di Kampung Sungai Balang, di sini, malam semalam.

Salahuddin berkata bukanlah kaum lain yang menjadi pengkhianat kepada orang Melayu tetapi ia berpunca masalah sesama kaum.

“Bukan Cina yang jadi pengkhianat negara kita, tetapi bangsa kita sendiri yang jadi pengkhianat orang Melayu.

“Cina bukan musuh kita, Lim Kit Siang bukan musuh kita. Tetapi bangsa Melayu sendiri. Orang Melayu ini, bila diberi darjat dan mandat, mereka lupa siapa mereka.

“Lupa mandat yang diberi, malukan darjat maruah dan bangsa sendiri,” beliau dilaporkan berkata.


Demikianlah Artikel Buruknya Perangai Pemimpinan PH Ni!!!!! 'Jangan kerana BR1M, kita jadi haiwan yang makan dedak' - Sallehuddin Ayub

Sekianlah artikel Buruknya Perangai Pemimpinan PH Ni!!!!! 'Jangan kerana BR1M, kita jadi haiwan yang makan dedak' - Sallehuddin Ayub kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Buruknya Perangai Pemimpinan PH Ni!!!!! 'Jangan kerana BR1M, kita jadi haiwan yang makan dedak' - Sallehuddin Ayub dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/buruknya-perangai-pemimpinan-ph-ni.html

Subscribe to receive free email updates: