Asalkan bukan suami orang

Asalkan bukan suami orang - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Asalkan bukan suami orang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artist, Artikel Bola Sepak, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Asalkan bukan suami orang
link : Asalkan bukan suami orang

Baca juga


Asalkan bukan suami orang

PELAKON Dayana Roza mengaku berkawan rapat dengan jejaka berstatus duda anak satu bernama Ariff Ali, 31.

Dayana ketika dihubungi berkata, dia tidak pernah meletakkan syarat bujang sebagai pilihan hidupnya asalkan lelaki terbabit bukan hak milik orang lain.

“Ya. Kami memang berkawan. Bagaimanapun hubungan kami masih lagi baru. Kami mula berkawan hujung tahun lalu.

“Dia memang berstatus duda. Sudah ada anak perempuan seorang. Jujur saya tidak pernah kisah dengan status duda atau bujang. Asalkan bukan suami orang sudahlah,” katanya.

Menurut Dayana, dia mengenali jejaka yang berkhidmat sebagai juruterbang di sebuah syarikat penerbangan tempatan menerusi kawannya.

“Pada masa itu, saya bercuti di Pulau Langkawi. Dari situ kami mula bertukar nombor telefon. Kiranya, kawan atas kawan jugalah.

“Nak cakap lebih pun tak manis sebab saya wanita. Saya cuma mohon doakan agar hubungan kami berjalan dengan baik dan berakhir dengan perkahwinan,” katanya.

The post Asalkan bukan suami orang appeared first on Berita Viral.

malaysiaway.blogspot.com


Demikianlah Artikel Asalkan bukan suami orang

Sekianlah artikel Asalkan bukan suami orang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Asalkan bukan suami orang dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/asalkan-bukan-suami-orang.html

Subscribe to receive free email updates: