MAHATHIR TAK BERI KESAN PADA BN PERAK – ZAMBRY

MAHATHIR TAK BERI KESAN PADA BN PERAK – ZAMBRY - Hallo sahabat Malaysiaway, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MAHATHIR TAK BERI KESAN PADA BN PERAK – ZAMBRY, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Bola Sepak, Artikel News, Artikel Perniagaan, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MAHATHIR TAK BERI KESAN PADA BN PERAK – ZAMBRY
link : MAHATHIR TAK BERI KESAN PADA BN PERAK – ZAMBRY

Baca juga


MAHATHIR TAK BERI KESAN PADA BN PERAK – ZAMBRY

Barisan Nasional (BN) Perak tidak tergugat dengan kehadiran Tun Dr Mahathir Mohamad serta kepemimpinan tertinggi parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) ke negeri itu bagi berkempen.

Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir berkata, siri jelajah PPBM itu yang berlangsung di Kamunting semalam tidak memberi kesan kepada BN.

Beliau percaya rakyat Perak lebih bijak menilai parti mana yang sentiasa bekerja untuk rakyat dengan parti yang hanya ‘turun’ bagi memburuk-burukkan kerajaan.

“Saya difahamkan,  mereka (PPBM) melancarkan secara besar-besaran dengan seluruh kepimpinan mereka ke Kamunting, Taiping dengan mesej utama untuk menyampaikan kepada rakyat Perak bahawa bakal perdana menteri mereka adalah Mahathir.

“Pendekatan kami di Perak kami tidak turun waktu nak pilihan raya baru isytihar itu dan ini.

“Mereka (rakyat) tahu bagaimana kami bekerja. Kami tidak menanti pada peringkat akhir, kami berada di pentas-pentas dengan tidak memaki hamun. Kami berada bersama rakyat,” katanya kepada media ketika menghadiri Majlis Ramah Mesra Persatuan Darul Ridzuan di Selangor dan Wilayah Persekutuan Bersama Menteri Besar di Petaling Jaya, pada Ahad.

Zambry percaya rakyat Perak lebih bijak menilai parti mana yang sentiasa bekerja untuk rakyat dengan parti yang hanya ‘turun’ bagi memburuk-burukkan kerajaan.

Mahathir yang juga Pengerusi PPBM turun berkempen di Kamunting, Taiping malam Ahad dalam usaha menjatuhkan kerajaan BN pimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak.

Wartawan Watan-Online


Demikianlah Artikel MAHATHIR TAK BERI KESAN PADA BN PERAK – ZAMBRY

Sekianlah artikel MAHATHIR TAK BERI KESAN PADA BN PERAK – ZAMBRY kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel MAHATHIR TAK BERI KESAN PADA BN PERAK – ZAMBRY dengan alamat link https://malaysiaway.blogspot.com/2018/03/mahathir-tak-beri-kesan-pada-bn-perak.html

Subscribe to receive free email updates: